BeautyQueen Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Nettopp vokset , farget og nappet bryn, eller gjorde det tidligere i dag hos hudpleier, og er veldig rød rundt brynenene og det svir. Noe jeg kan ha på som demper det røde ? eller noen produkt jeg kan kjøpe til neste gang jeg skal gjøre det , noe jeg kan ha på etterpå?`Noen andre som har opplevd det , og tar det lang tid før det går over? :]
Gjest Audrey Horne Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det bør gi seg raskt, vil tro at det røde er borte i morgen. Om det er første gang du napper/vokser er dette ganske naturlig, om du gjentar dette senere vil rødheten og irritasjonen bli mindre. Du kan smøre på lite Aloe Vera-gel om du har .
Dorrit Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Du kan prøve xylocain, er mange som har på det før de napper brynene, lokalbedøvende og roer huden litt ned.
BeautyQueen Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Takk for tips Det har roet seg nå :] Var andre gangen . blir sikkert bedre etter hvert . Jeg skal gjøre det regelsmessig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå