Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Noen som kan hjelpe meg litt her? Vet ikke hva man skal gi til en gutt på 1 år.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 En sånn leke å dra etter seg når han går (f.eks hunden eller toget til Brio er veldig fine)
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 En sånn leke å dra etter seg når han går (f.eks hunden eller toget til Brio er veldig fine) Takk for tips!
Chiquita Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Litt avhengig av hvor godt du kjenner barnet, men jeg synes en malt stol er en perfekt 1-årsgave
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 har selv en gutt på snart et år, og har arvet flere kasser fulle av leker... kanskje ikke alle som er like heldige, men.kanskje du skal spørre om det er noe annet han trenger? fks spise sett eller ekstra deler til brio togbane? sånne ting vi ønsker oss i alle fall
Susan Sto Helit Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 En fin pappbok med fine bilder og lite tekst er bra! Eller duplolego, byggeklosser el.l. Lillegutten min er også veldig glad i biler og slikt, spesielt småbiler og mennesker fra "Little people" -serien. Bankebrett begynner også å bli populært.
Tusenfryd Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Leker: Dra-dyr - briovogn - duplo, bankebrett, inneball etc. Men ettåringer får mye leker og har ofte langt mer enn de trenger/har lyst på. Har sagt det mange ganger før og sier det gjerne igjen: sprø foreldrene!
BayliZ Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Gåbil og puslespill er populært hos min på snart 1 år. Ikke at hun pusler, men synes de trebitene er gode å bite på :-)
Susan Sto Helit Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Gåbil og puslespill er populært hos min på snart 1 år. Ikke at hun pusler, men synes de trebitene er gode å bite på :-) Her er gåbilen ganske uinteressant etter at han begynte å gå... Men pusle puslespill gjør han faktisk... (Ikke at han får til så mye, men han er veldig interessert i å prøve. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå