Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp motepolitiet på tvnorge, noen som vet nettadressen deres? Fikk den ikke med meg og den skal visst inneholde masse tips jeg vil se på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh.... Motepolitiet uten Trinny&Susanna er ikke noe ordentllig motepoliti...

Leit på TVNorge.no du.

Skrevet
Pøh.... Motepolitiet uten Trinny&Susanna er ikke noe ordentllig motepoliti...

Leit på TVNorge.no du.

sikker på at hun ikke mener det med trinny og susannah da? for deres program går/gikk på tvnorge. men går det nå for tiden?

det ble laget en norsk versjon for noen år tilbake, men det var dårlig ja. damene som ble fikset opp så uniformert ut hele gjengen; støvletter oppå jeans og blazer...blæh, dårlig fantasi.

Gjest Raptuza
Skrevet

Æsj, det var kjedelig. Såg heller på dei feite brudane....

Skrevet

Jeg vil ikke se på når det ikke er Trinny & Susanna. Det er de som er det ordentlige motepolitiet for meg. (Dessuten får jeg neppe samboeren med på å se på dette :fnise: )

Skrevet
Jeg vil ikke se på når det ikke er Trinny & Susanna. Det er de som er det ordentlige motepolitiet for meg.

Vi blir nok vant til de nye programlederne. Sånn er det alltid når det gjøres en større endring i et TV-program, som utbytting av skuespillere osv. Jeg "savner" selv Trinny og Susannah, men jeg vet at de nye (som jeg ikke husker hva heter ...) kommer til å "vokse på meg".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...