Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen i som vet når feriepenger av dagpenger fra NAV kommer?

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer fikk det ca i midten av mai i fjor. Vet ikke hvordan det er i år

Skrevet

tusen takk for svar fru bloom, men jeg hørte snakk om at det skulle bli utbetalt i januar. men har ikke fått noe enda. så da skjønner jeg ingen ting!

Skrevet

Er det ingen som vet eller?

Er det noen fra NAV her som i det hele tatt vet??

Skrevet

Vet dere det, men at dere bare ikke gidder å svare?

Jeg har ventet på svar leeeeeeeenge nå.

Noen sier midt i januar, noen sier i slutten av januar, noen sier i månedsskiftet.

Men har enda ikke fått de.

Hva er dealen egentlig?

Irriterende.

Skrevet

I mai???? Det er helt på trynet det her ass!

Først hører jeg at pengene skulle utbetales midt i januar, så slutten av, så i månedsskiftet. og så nå i mai???

Det kan da ikke være sant?? Skal jeg vente helt til mai??

Derfor jeg ikke har fått noe enda..

Skrevet

hvem har sagt til disse bekjente/venner av meg som har sagt til meg at det blir utbetalt i janauar da?

jeg blir gærn i hodet her ass!

Noen som vet? om når det kommer? og om det i det hele tatt kan hende at det kommer før mai?

Skrevet

værsåsnill å forte dere å svare, for nå er jeg snart tom for penger. de stenger 10 her også. Hun der i kassa har begynt å rydde og vaske her. logger meg av snart.

Skrevet

Det stod da klart i linken at det blir utbetalt i mai. I jobber er det vanlig at feriepenger utbetales i juni. Utbetaling av feriepenger i januar er vel vanlig når man har avsluttet et arbeidsforhold året før, dvs om du hadde sluttet i en jobb i 2007 kan dette utbetales i januar 2008.

Ta kontakt med nav, men virker som om du må vente på pengene til mai.

Skrevet

igen som vet?

nå går jeg. håper noen gidder å svare. sjekker igjen her imorgen.

takk.

Skrevet

i mai??

nei nå vet ikke jeg hva jeg gjør ass. jeg er blitt fortalt at det kommer i januar, og nå må jeg vente til mai?

det må være kødd det her ass! ikke kødd er dere snille.

jeg som har ventet på disse pengene i hele januar, og nå så sier dere at jeg må vnete i enda 3 måneder til?

Det kan da umulig være sant.

Er det noen som driver og tuller? nei jeg må gå

Skrevet
i mai??

nei nå vet ikke jeg hva jeg gjør ass. jeg er blitt fortalt at det kommer i januar, og nå må jeg vente til mai?

jeg som har ventet på disse pengene i hele januar, og nå så sier dere at jeg må vnete i enda 3 måneder til?

?? Er det bare meg, eller virker denne personen litt skrudd i hue :P

Gjest PepsiMAX
Skrevet

For de som leste TS spørsmål, så var det når kommer feriepenger av arbeidsledighetstrygd? Svaret er her: http://www.nav.no/805375218.cms Det vil si at de bør komme snarlig.

I den foregående linken stod det om feriepenger av sykepenger. Viktig å lese før man svarer.

Forøvrig, TS var litt vel utolmodig ja...

Skrevet

Hehe, tror ts herjer med dere;) Tror h*n ville ringt NAV for lenge siden om det hasta sånn.

Skrevet
i mai??

Tror du tuller selv, jeg. Hvis ikke er du en ekstremt irriterende masekopp. Det er da ingen her som har plikt til å svare deg?

Forøvrig er det vanlig å få feriepengene når man skal ha ferie/i juni, så jeg skjønner ikke hva du hisser deg sånn opp over.

Gjest Gjest_Maya
Skrevet
Tror du tuller selv, jeg. Hvis ikke er du en ekstremt irriterende masekopp. Det er da ingen her som har plikt til å svare deg?

Forøvrig er det vanlig å få feriepengene når man skal ha ferie/i juni, så jeg skjønner ikke hva du hisser deg sånn opp over.

:ler::ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...