_Boble_ Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg leter etter nettbutikker som selger klær til brudesvenner, men finner ingen! Det er masse til brudepiker, har de glemt brudesvennene da? Noen som vet hvor jeg skal lete? Blir glad for linker!
mia83 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg leter etter nettbutikker som selger klær til brudesvenner, men finner ingen! Det er masse til brudepiker, har de glemt brudesvennene da? Noen som vet hvor jeg skal lete? Blir glad for linker! På www.lisenett.no selger de 1 antrekk i enten sort eller hvitt.. Ellers har jeg faktisk ikke sett det på noen nettbutikk... vi skal leie på brudesalongen vi...
*Emma* Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg vet du sa I NORGE, men jeg kjøpte fra denne butikken på Ebay. 280kr inkl frakt. Da fikk jeg jakke, bukse, skjorte, vest, slipsog sløyfe (vi brukte slips.) Helt supert!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg vet du sa I NORGE, men jeg kjøpte fra denne butikken på Ebay. 280kr inkl frakt. Da fikk jeg jakke, bukse, skjorte, vest, slipsog sløyfe (vi brukte slips.) Helt supert! Hvordan var kvaliteten? Og ikke minst leveringstida?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hvordan var kvaliteten? Og ikke minst leveringstida? Og størrelsene.
*Emma* Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Kvaliteten er helt grei. Hvordan beskriver man det da.... litt bedre enn H&M kanskje? Men ikke noe Mexx eller Armani akkurat... Dressen er pen og satt fint på. De var litt små i str syns vi. Gutten min var nesten 7.5 år, men er ganske liten så jeg tok først sjansen på 6 år. Denne var for liten (så jeg solgte den). Så bestilte vi str 8 år og den passet fint. Mener det tok 1-2 uker å få den. Og siden prisen er under tollgrensen (den kommer bare over tollgrensen om man inkl portoen - kommer det heller ikke noe toll/mva på den.) Endret 6. februar 2008 av *Emma*
_Boble_ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Tusen takk for tipset. Jeg kan høre om ei venninne kan hjelpe meg
Hjerteres Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg vet du sa I NORGE, men jeg kjøpte fra denne butikken på Ebay. 280kr inkl frakt. Da fikk jeg jakke, bukse, skjorte, vest, slipsog sløyfe (vi brukte slips.) Helt supert! Har kikket på ebay sine sider, men det står jo ikke noen str der??? Må man bare ta en sjangs på str da eller
Saeria Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Jeg så størrelser på alle som linken gikk til. Sz. 2, Sz. 8 osv.
*Emma* Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Har kikket på ebay sine sider, men det står jo ikke noen str der??? Må man bare ta en sjangs på str da eller Som Saeria sier står det str på alle dressene i linken min. Sz (size) 2, 4 6 osv Det er år. Min sønn på 7.5 hadde Sz 8. Vi kjøpte først 6 , siden han er ganske liten og tynn, men den var litt for kort i ermer og ben. Str 8 var litt stor, men bedre m litt lang jakke enn for kort Orker ikke sjekke nå - men da jeg kjøpte sto det også mål på dressene, sånn at du kan måle barnet ditt på forhånd.
Gjest Snart gift:-) Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Jeg leter etter nettbutikker som selger klær til brudesvenner, men finner ingen! Det er masse til brudepiker, har de glemt brudesvennene da? Noen som vet hvor jeg skal lete? Blir glad for linker! Hei jeg kjøpte mine dresser her: www.dku.no var veldig fornøyd..kvaliteten var grei..de var ikke så tykke men det er bare fint siden vi gifter oss på sommeren:-)
jeanee Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Jeg leter etter nettbutikker som selger klær til brudesvenner, men finner ingen! Det er masse til brudepiker, har de glemt brudesvennene da? Noen som vet hvor jeg skal lete? Blir glad for linker! Hei! www.krappe.no Har kjempesøte snippdresser eller smoking til kun 500kr!!
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Hei! www.krappe.no Har kjempesøte snippdresser eller smoking til kun 500kr!! Er det noen som har bestilt herifra før? Hvordan er kvaliteten? Det er jo så sinnsykt billig...
jeanee Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Er det noen som har bestilt herifra før? Hvordan er kvaliteten? Det er jo så sinnsykt billig... De er kjempefine og absolutt verdt prisen!! Tror ikke du finner så mange bedre tilbud..
Gjest Gjest_Bandida_* Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Om dere ser nøyere etter så selger begge disse norske nettbutikkene akkurat de samme produktene som man finner på Ebay. Så du betaler litt ekstra i norge, men du får jo det samme....... nei bestill da selv på Ebay De er kjempefine og absolutt verdt prisen!! Tror ikke du finner så mange bedre tilbud..
Eowyn Skrevet 29. august 2011 #17 Skrevet 29. august 2011 Er dere flere der ute som har bestillt klær fra krappe.no? Sitter å ser på noen lekre dresser og brudepikekjoler, til sinnsykt lave priser!! Blir fort litt skeptisk da...
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #18 Skrevet 31. august 2011 Kjøpte flott vest/kravat med mønster(sølvfarget) til brudesvenn og brudgom på formaltailor.uk.com. Kjempeflott kvalitet, og betalte under 500 kr for begge vestene. Flott svart dress til lillegutt kjøpte jeg på ebay.uk.com, og betalte kun 250 kr inkl. frakt. Og da fulgte det med skjorte, vest og slips(selv om jeg ikke trengte det). Anbefaler deg å kjøpe på e-bay, mye rimligere enn å kjøpe her i Norge:-)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #19 Skrevet 31. august 2011 jeg skrev feil..jeg mente formaltailor.co.uk, og ebay.co.uk:)
Ninnin86 Skrevet 1. september 2011 #20 Skrevet 1. september 2011 Du kan jo prøve på Abelone sin hjemmeside!! Mye fint her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå