Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte jeg skulle presentere meg her, er helt ny på Kvinneguiden, men tipper jeg kommer til å holde til litt her inne.

Vi har vært prøvere cirka ni måneder, uten så mye som en skyggestrek foreløpig. Mensen min har vært litt på styr de siste månedene, og det er jo typisk - har aldri hatt no trøbbel med den før! :roll:

Skal uansett til skikkelig gynekologundersøkelse om en ukes tid. Det er hos Smestad-gynekologene, har noen gode erfaringer derfra? Har en skummel mistanke om at jeg er ufruktbar, så det er greit å komme igang med sjekking først som sist - er snart 32 og har aldri vært gravid før.

OK, det var litt om meg!

Håper på mange fruktbare :D diskusjoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med prøvingen :D

Mange her inne har prøvd lenge før det endelig lykkes, så ikke gi opp forsøket

Skrevet

Hei og velkommen!

Og ikke minst lykke til med prøvingen :D

Skal krysse fingre og tær for alle oss prøvere!

:hoppe: Bizzy

Dag 28, og dagene er såååå lange :roll:

Skrevet

Hei ja! Lykke til med prøvingen!

For min del venter jeg ikke mens til uka.. Er spennende, men har jo lært at dette ikke er så lett :roll: Tar vel ikke lang tid før jeg prøver meg på en test.. Kjennes ut som det er noen murringer i magen, men det er vel:

1. Fordi jeg kjenner etter hele tiden

2. Fordi jeg glemmer at magen faktisk blir sulten av og til og at det er egentlig alt den mener med murringene :o he he

Ja ja, det er ikke greit!!

Vi får x alle fingerer og tær :D

Klem XSiljeX

Skrevet

Lykke til med prøvingen :D

Skrevet

Hei og velkommen hit!

Lykke til med prøvingen.. det kan hende det bringer lykke å være her inne vet du :wink: ! Det gjorde iallefall det for meg!

Koz... :vinke:

:hjerter: Lucky og lillevenn :hjerter:

Termin 12. september-03

Skrevet

*Takker og bukker pent*

Lykke til til dere alle!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var optimistisk prøver i 6 år, er nå gravid i uke 24. Så den som venter på noe godt, venter alltid for lenge :lol: ...sånn var det hvertfall i mitt tilfelle. Så stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...