Amadea Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hei! Vi mangler visst noen poster på budjsettet vårt. Kan jeg spörre hva dere bruker på fölgende? - Trykksaker (kirkeprogram, bordkort, takkekort) - Dekorasjoner i bryllupslokalet - Ringer På forhånd tusen takk! Endret 5. februar 2008 av Amadea
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Kan nok ikke hjelpe deg med de to første punktene, men vi har akkurat bestilt ringer nå... Til den nette pris av 9150 kr..........
mia83 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Angående trykksaker: Til invitasjoner, kirkeprogram og bordkort har vi foreløpig brukt ca kr 2700. Det gjenstår å kjøpe litt pynt til bordkortene og noe å skrive på dem med, så vi regner ca 2850 tenker jeg... Takkekort tar vi etter bryllupet, så vet ikke hvor mye det kommer på. Får se åssen vi gjør det. De andre utgiftene er jeg usikre på.. Har ikke fått bestilt ringer ennå. Dekorasjoner har vi heller ikke fått kjøpt, men vet at svigermor skal plukke liljekonvall til bordene så det slipper jeg å tenke på
Concertina Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Vi har handlet stort sett alt til trykksakene (kirkeprogram, bordkort, invitasjoner og takkekort), inkl porto vil komme på underkant av 1500 kr. Da lager jeg alt selv. Vi tror vi ender opp med disse ringene i platina, inkl frakt/moms/toll så kommer de på i underkant av 11.500 kr. Dekorasjoner aner jeg ikke enda Endret 5. februar 2008 av Concertina
MrsG Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 trykksaker: har lagd alt selv. vet ikke akkurat hvor mye det kommer på.. men 1000-1500 et sted, tenker jeg. ringer: har vi bestilt. enkle i hvitt gull, med 3 diamanter i min. 5500 dekorasjoner: skal søstra mi lage, med blomster til innkjøpspris.. :D
Marge Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 - Trykksaker (kirkeprogram, bordkort, takkekort) og invitasjoner: 6000,- hvorav 1500 på takkekort. Da har jeg prøvd meg mye frem og brukt mye tid og penger på ting som jeg ikke har blitt fornøyd med - Dekorasjoner i bryllupslokalet - ikke noe utover bordpynten. Anslår dette til ca 2500,- - Ringer 5500,-
Gjest brud 08 Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Vi skal lager invitasjoner, kirkeprogram, bordkort, takkekort selv i photoshop og får da trykkerikostnadene... Regner med det blir på rundt 3.000. Når det gjelder dekorasjoner var vi heldige å kjøpte noe bordpynt på julesalg, til 800 kr og så lager jeg serviettringer selv og det ble 800 ca ++ Så regner med at jeg ender på 3.000. Vi har kun kjøpt min ring, vi fikk en god pris og brudgommen bestemte at den skulle vi ha. 10.000. Med hans havner vi vel på 14.000.
Frey Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Lagde alt av invitasjoner osv selv, men siden det ikke akkurat ble skrevet ut på printer ble det nok dyrere enn om jeg hadde bestilt... Ca 4000,- tenker jeg inkl porto. Borddekorasjoner ca 3000,- (men j***** mye jobb..) Ringene 17 000,-
Amadea Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 Tusen takk jenter! :-D PS: Concertina, jeg fikk ikke sett ringene dine. Men de er sikkert veldig fine!
Concertina Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 PS: Concertina, jeg fikk ikke sett ringene dine. Men de er sikkert veldig fine! Hum, merkelig, det funker her i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå