Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 altså,hvor lenge skal man lade en ny mobil første gang???
Amalie_85 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 til den er full lada :klø: Eller tenker du på hvor mange timer dette tar?
lolita90 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 minimum er 16 timer, men de fleste anbefaler 24 timer, da holder batteriet seg lenger
Amalie_85 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 minimum er 16 timer, men de fleste anbefaler 24 timer, da holder batteriet seg lenger Ikke nå lengre For noen år siden slapp vi å gjøre dette mer på nye telefoner. Hvertfall det jeg har fått vite når jeg har kjøpt tlf og min venn telefonselger sier og at dette ikke er en nødvendighet lengre. Men at man burde lade den helt opp de 2-3 første gangene, men man ser jo på ladetegnet om den er ferdig eller ikke. Og om du lar tlf ligge lengre har det ingen ting å si!
Fam Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Det står vel i bruksanvisningen vil jeg tro. Vet den skal lade noe lengre enn til fulladet første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå