Gå til innhold

Smykke til halterneck-kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thinkerbell_*
Skrevet

Hva slags smykker bruker man til en slik kjole? Et som ikke gjør så mye av seg regner jeg med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ej hatt halterneck ville ej nok ikje hatt noke smykke, men berre øredobba som henger litt :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg skal ha halterneck, og skal ha et kjede med en helt enkel perle som anheng. Synes det passer veldig fint sammen. Vil ikke anbefale et kjede som sitter veldig høyt oppe på brystet, eller som gjør veldig mye ut av seg.

Skrevet

Synes at det blir penest uten smykke på halterneck, det ender ofte med å se litt innklemt ut.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville ikke hatt smykke om det var meg. Hvis man skal ha, syns jeg det er finest om det ikke gjør for mye ut av seg.

Skrevet
Jeg ville ikke hatt smykke om det var meg. Hvis man skal ha, syns jeg det er finest om det ikke gjør for mye ut av seg.

Det er jeg også enig i! Om jeg skulle hatt ville jeg kanskje hatt en enkel perle i et kjede.

Skrevet

Jeg skal ikke ha halssmykke.

Hva med en brosje?

Gjest Grafica
Skrevet

Enten et helt enkelt kjede, som beskrevet ovenfor, eller et enkelt kjede som er såpass langt at det henger nedenfor utringingen. SLike smykker er det jo mye av nå. Mer medaljongaktig, altså. Sett bilder av bruder (modeller for brudekjoler, mer presist) med slike smykker og synes det er nydelig.

Eller en helt enkel rad perler, som ligger litt tett opptil halsen. Men det kan bli ubehagelig.

Skrevet

Enig med flertallet her... Smykker blir for MYE.

Sats heller på noe RÅ ørepynt!

Skrevet

Takk for mange gode svar. Jeg liker ikke perler noe særlig. Hvis jeg skal ha noe ser jeg for meg at jeg skulle hatt en bitteliten sten/diamant eller noe lignende i et så kalt "fiskesnøre" eller noe sånt. Men kjekt å høre at dere mener at man ikke trenger noe smykke.

Skrevet

Jeg hadde en liten arvet medaljong til min halterneck. Syntes det ble veldig stilig.

Altså en liten medaljong med bilde inni, hengene i en tynn, tynn gull-lenke.

Skrevet

Jeg hadde halterneck og droppet smykket. Siden jeg hadde et veldig pyntet hår holdt jeg meg også til enkle diamantstuds i ørene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...