fjellfiol Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Da har vi bestemt oss for å bli prøvere vi også. spennende. Føler jeg begir meg ut i noe helt ukjent. Må bare bli ferdig med pillebrettet først...hadde egentlig ikke tenkt å starte prøvinga før uti mai, men begge syntes liksom det var litt lenge til og så passer det egentlig like greit å begynne nå fant vi ut...gleder oss...og er spente...
Gjest Revenka Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Så koselig å være prøvere. Velkommen til oss som er prøvere her på KG! Vi har akkurat begynt prøvingen vi også. Kjempespennende og kjempeskummelt
pleiepike Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Da har vi bestemt oss for å bli prøvere vi også. spennende. Føler jeg begir meg ut i noe helt ukjent. Må bare bli ferdig med pillebrettet først...hadde egentlig ikke tenkt å starte prøvinga før uti mai, men begge syntes liksom det var litt lenge til og så passer det egentlig like greit å begynne nå fant vi ut...gleder oss...og er spente... Hei hei!! Ville bare inn å ønske dere masse lykke te! Blir nok en spennende tid!! :D
Tussi! Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Velkommen hit, og lykke til. Håper det går fort for dere
fjellfiol Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Å så koselig å få svar, og så koselig å "treffe" flere prøvere. Har jo lissom ikke noen å snakke med dette om annet enn mannen min. Og nå har jeg tilogmed funnet ut at jeg ikke trenger å bruke opp resten av brettet siden det er cerazette jeg bruker...så nå kan vi virkelig begynne nå! med en gang...enda mer spennende... takk for lykkeønskninger. Håper det går fint for dere også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå