Gå til innhold

Anbefal en dyktig hudpleier

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg er desperat. Etter at jeg ble gravid er huden min mindre pen. I tillegg er den tørr og kjip, og jeg ser så trøtt ut. Jeg trenger derfor verdens beste hudpleier!

Jeg har gått til flere hudpleiere med varierende resultat. Noen ganger synes jeg ikke det skjer stort i det hele tatt, bare føler meg rensa der og da liksom.

Er det noen som vet om en skikkelig flink hudpleier i oslo el romerike og omegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo hudpleieklinikk er dyktige da, men jeg kjenner ikke noen der så jeg kan ikke anbefale en person. Jeg vet bare at de har et bra rykte innen bransjen sånn kvalitetsmessig.

Må også få si at man ikke kan forvente undre av en behandling i ny og ne. Det krever mye hjemm eog jevne oppfølginger å få rettet opp et evt hudproblem.

Men deilig er det :)

Skrevet
Jeg er desperat. Etter at jeg ble gravid er huden min mindre pen. I tillegg er den tørr og kjip, og jeg ser så trøtt ut. Jeg trenger derfor verdens beste hudpleier!

Jeg har gått til flere hudpleiere med varierende resultat. Noen ganger synes jeg ikke det skjer stort i det hele tatt, bare føler meg rensa der og da liksom.

Er det noen som vet om en skikkelig flink hudpleier i oslo el romerike og omegn?

Du kan oppsøke klinikker som har Exuviance hudpleieprodukter,de e knall BRA:)

Skrevet

Er kanskje ikke hudpleieren det er noe i veien med??

Du må jo følge opp med hjemmebehandling, ellers så kan ikke verdens beste pleiere hjelpe.....

Gjest Lilleulv
Skrevet
Er kanskje ikke hudpleieren det er noe i veien med??

Du må jo følge opp med hjemmebehandling, ellers så kan ikke verdens beste pleiere hjelpe.....

Ok hvordan vet du at jeg ikke gjør det??

Jeg har gått til hudpleier 4-5 ganger pr år den siste tiden og kjøpt inn alt av babor-produkter som hun anbefaler.

Jeg har prøvd flere hudpleiere tidligere og har lyttet til deres råd ja. Noen ganger har jeg vært kjempefornøyd, men akkurat nå sliter jeg. Så jeg leter etter en dyktig en som jeg kan gå til kanskje månedlig fremover i håp om å få en bedre hud.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei Lilelulv, jeg lurer på om du har funnet fram til noen bra hudpleiere siden du startet tråden? Jeg sliter med akkurat det samme - har vært hos mange forskjellige, men prøver å finne en ny en akkurat nå. Helst i Oslo, da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...