Gjest joa Skrevet 28. april 2003 #1 Skrevet 28. april 2003 Hei. :D Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å kjøpe brudepikekjoler fra USA. Tips på internettsider og hvordan dere gikk fram mottas med takk. Hilsen septemberbrud
Pulsatilla Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 se f.eks. her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=31344 eller prøv et søk på forumet :D
Gjest joa Skrevet 28. april 2003 #3 Skrevet 28. april 2003 Hei igjen. Takk for tipset. Her var det mange fine kjoler. Hva med toll og sånt. Slipper man det, eller? mvh septemberbrud
Pulsatilla Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Det er i utgangspunktet 24% moms på alt du kjøper fra utlandet over 200 kr ( eller har det blitt 500?), men ikke toll. Noen ganger slipper kanskje pakken unna (f.eks hvis avsender merker pakken som gave), men det er greit å ha de 24% med i regnestykket før man bestiller! Pulsatilla
Juli2003 Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 Hvis du får avsenderen til å merke pakken som gave, tror jeg du slipper momsen. Det gjorde hvertfall hun som sendte til meg, og jeg betalte ingenting i tillegg. Absolutt å anbefale dette her! Billig og kjapt - og kjolene var kjempefine. Så ikke "billige" ut i det hele tatt! Men - det spørs vel litt hvem du handler med da... :-? Silje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå