Gå til innhold

Flere enn meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Jeg lurer bare på hva som er vanlig og ikke vanlig når det gjelder mengden på kjønnssaft når man blir kåt.

Jeg og et par veninner satt en kveld og prata om dette, og jeg skjønte at jeg ikke er helt alene om å bli veldig våt. Men det er kanskje ikke helt vanlig... eller...?

Jeg er stort sett ganske "lettantennelig" når det er sagt. Jeg blir våt på sekunder, hvis jeg bare streifer innom en tanke som er av seksuell karakter.

Men når jeg har sex så blir det ekstremt vått. Og jeg liker det!!!

Føler at jeg er "normalt" trang, og ikke har noen problemer med å få orgasme fordi det blir for lite friksjon. Synes vel heller det er ekstra opphissende å være veldig våt. Det kan bli ganske vått på lakenet. For ikke å snakke om trusa. Det skal bare litt klining til, så er trusa søkk våt. Jeg elsker følelsen av at det renner ut av meg når vi har forspill. Min nåværende type synes også det er veldig opphissende, og liker å bruke god tid på å kose med meg utenpå trusa til den er dampende gjennomvåt.

Men tidligere synes jeg det var litt flaut å bli så våt, og var litt usikker om jeg var normal. Nå er jeg 30 år og føler meg vel temmelig sikker på meg selv. Og veldig seksull. Etter den venninnepraten her om kvelden fikk jeg et lite innblikk i at et par stykker av de også blir ekstremt våt. Så kanskje det ikke er så unormalt likevel. Den ene veninnen min sa også at hun spruter når det går for henne. Tror ikke det gjør det hos meg, men det kjennes ut som det renner en del ekstra når det går for meg i hvert fall.

Jeg er i hvertfall glad for at jeg nyter det.

Det kan være litt slitsomt å måtte bytte truser hele tiden, da (he he). Og av og til bukser, faktisk :ler:

Men det er vel et lususproblem. Det finnes da vaskemaskin :fnise:

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen her ja :regn:

Er ikke av den typen som kan gå uten truse om sommeren.

En liten kåt tanke, så går det gæernt, hvis du skjønner :fnise:

Tror nok ikke det er så veldig vanlig, da.

Men jeg blir i hvert fall veldig våt!

Skrevet

Signerer ovenfor...

Skrevet

Har egentlig ikke tenkt så mye på det.

Men ja, jeg kan også bli veeeeldig våt.

Noen ganger går det gjennom både truser og bukser, så det formelig surkler.

Det kan bli litt pes noen ganger. Og lakenene får gjennomgå av og til. Men stort sett synes jeg bare det er deilig å bli søkkvåt hvis situasjonen og stemningen er riktig. Som når jeg har sex med mannen min, eller jeg koser meg alene.

Tror ikke det er så veldig uvanlig.

2ne

Skrevet

er motsatt jeg. blir nesten ikke våt i det hele tatt, så må myyye sleiking til før jeg er klar for samleie gitt. skulle vel egentlig ønske at jeg ble litt mer våt ja :sjenert:

Skrevet

Synes jeg blir akkurat passe våt, jeg. Ikke sånn at det renner nedover lårene, akkurat, men våt nok.

Skrevet

hmmm... vet ikke helt jeg... noen ganger kan jeg bli søkkvåt slik at det kan gå ut over både truser og laken, mens andre ganger igjen sl.iter jeg skikkelig med å få det til... da blir det som regel glidemiddel som redder situasjonen ;)

Skrevet
hmmm... vet ikke helt jeg... noen ganger kan jeg bli søkkvåt slik at det kan gå ut over både truser og laken, mens andre ganger igjen sl.iter jeg skikkelig med å få det til... da blir det som regel glidemiddel som redder situasjonen ;)

sånn har jeg det og, kan være så våt at det virkelig renner, mens andre ganger kan jeg trenge å bruke glidemiddel, og det kommer ikke an på lysten heller.

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

TS her igjen.

Missforstå meg rett.

Jeg går ikke rundt og er søkkvåt hele tiden. Det er selvfølgelig situasjonsbetinget. Men når jeg har sex, så får saftene fritt utløp - veldig fort.

Det er jo ikke like morsomt at det blir vått i andre sammenhenger.

Men jeg har en mann som digger det veldig også. Sikkert derfor at jeg elsker den følelsen av å bli søkkvåt også.

Hun venninnen jeg nevnte som sa at hun spruter, sier at hos henne så er saftene hvitaktig, og lager en del hvite flekker i trusa og på lakenet. Mens det som spruter når det går for henne er mer blankt.

Til meg er det omvendt. Det er veldig vått og blankt helt til det kommer til orgasme. Da kommer det alltid mye hvitt skumaktig ut av meg. Noen ganger når jeg har onanert med dildo så har det blitt en ganske stor hvitaktig flekk flekk på størrelse med håndflaten på lakenet etter at jeg har fått orgasme.

Men jeg er nok mest våt på denne måten rundt tiden ved eggløsning.

Det hender at det ikke er spessielt vått på lakenet etter sex eller onanering også. Men musa er alltid våt etterpå :fnise:

Gjest Annen mann
Skrevet
TS her igjen.

Missforstå meg rett.

Jeg går ikke rundt og er søkkvåt hele tiden. Det er selvfølgelig situasjonsbetinget. Men når jeg har sex, så får saftene fritt utløp - veldig fort.

Det er jo ikke like morsomt at det blir vått i andre sammenhenger.

Men jeg har en mann som digger det veldig også. Sikkert derfor at jeg elsker den følelsen av å bli søkkvåt også.

Hun venninnen jeg nevnte som sa at hun spruter, sier at hos henne så er saftene hvitaktig, og lager en del hvite flekker i trusa og på lakenet. Mens det som spruter når det går for henne er mer blankt.

Til meg er det omvendt. Det er veldig vått og blankt helt til det kommer til orgasme. Da kommer det alltid mye hvitt skumaktig ut av meg. Noen ganger når jeg har onanert med dildo så har det blitt en ganske stor hvitaktig flekk flekk på størrelse med håndflaten på lakenet etter at jeg har fått orgasme.

Men jeg er nok mest våt på denne måten rundt tiden ved eggløsning.

Det hender at det ikke er spessielt vått på lakenet etter sex eller onanering også. Men musa er alltid våt etterpå :fnise:

Ja ha...veldig så detaljert dette da...

Så detaljert at jeg har vanskelig for å tro. Desverre.

Skrevet

Hart hørt både om folk som ikke blir våte i det hele tatt, blir "sånn passe" bare i perioder, og som deg, det renner vilt :fnise: Alt er vel like normalt.

Tykk, hvit utflod er jo et tegn på at ting ikke er så bra stelt, men mulig det er en helt annen "saft" enn utflod som kommer ut? Skal visstnok være 8 ulike safter som kan komme ut av kvinne i følge indisk lære om slikt (om jeg ikke husker helt feil).

Det hender jeg har tykk, hvitt som kommer ut, både etter sex og dagen etter, og det er nok sæd.. og jeg har både hørt om andre og sett selv at sæden kan finne på å komme ut dagen etter.. Så det er ikke derfor du har hvitt som kommer ut ? At du har hatt sex dagen før og det kommer ut nå, sammen med "orgasme-saften"?

Uansett ikke verre enn et gynokologbesøk for å sjekke om du er frisk, er du det (ikke sopp eller kjønnssykdom) så er det bare å "renne ivei" antar jeg..

Før kunne jeg bli ganske fuktig selv, men etter et halvt år på p-piller så føler jeg meg ikke like våt. Hørt flere som sier det samme, at p-piller "tørker dem ut". Det kan jo være et tips for dere som føler det renner for mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...