La Guapa Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 En hjerteskjærende link for å minne alle om hvor viktig det er å ikke "vente å se" hvis en mistenker barnemishandling. Ble inspirert til å legge inn denne etter flere tråder der familiemedlemmer er i tvil om hva de skal gjøre... Også en liten påminner om hvor utrolig skjøre og nydelige ungene våre er... Verdens vakreste, hver eneste en. La guapa, mamma
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det gjør nesten uutholdelig vondt å se sånt. Baby Grace-saken i høst var også veldig vond, jeg var nesten fra meg hver gang jeg så en sak om henne i nyhetene. Hvilken lov var det som ble oppkalt etter Kelsey?
la Flaca Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Huff, skulle nesten ønske jeg ikke hadde sett de siste bildene av henne. Hun døde nok inni seg lenge før stefaren tok livet av henne. Helt jævlig å tenke på at noen barn opplever å bli behandlet sånn, av en omsorgsperson som de er glade i og lojale mot.
Gjest Kari Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Ufattelig trist video. Satt her med tårer i øynene. Ingen barn skulle måtte oppleve noe slikt.
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Det gjør nesten uutholdelig vondt å se sånt. Baby Grace-saken i høst var også veldig vond, jeg var nesten fra meg hver gang jeg så en sak om henne i nyhetene. Hvilken lov var det som ble oppkalt etter Kelsey? http://kelsey-briggs.memory-of.com/legacy.aspx Står litt om loven her.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Takk, Wolfmoon. Bra at det i det minste ble gjort noe for å prøve å forhindre at det skjer flere ganger. Selvsagt kan ingen lover gjøre at alle barn får en god oppvekst, men denne loven har sikkert hjulpet noen barn som har blitt utsatt for vold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå