Gå til innhold

hvordan holde sexlivet opp etter 7 år?

KLUMSEN

Anbefalte innlegg

hei jeg sliter litt her

kjærsten in og jeg har et ganske kjedelig sex liv vi har vært sammen i 7 år og nå har sexlivet dabbet veldig av føler jeg..

nå er alt blitt en vane vi har sex en gang ihelga det er det liksom, er dette vanlig?

da er det jo en 2 min økt så er det hele over...

er det noen som har noen råd eller tips til hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg sliter litt her

kjærsten in og jeg har et ganske kjedelig sex liv vi har vært sammen i 7 år og nå har sexlivet dabbet veldig av føler jeg..

nå er alt blitt en vane vi har sex en gang ihelga det er det liksom, er dette vanlig?

da er det jo en 2 min økt så er det hele over...

er det noen som har noen råd eller tips til hva jeg bør gjøre?

Les bøker om tantrisk sex eller ta et kurs i det. Boken urban tantra er en ok start. En som kaller seg lightwoman har veldig fine kurs i London. Ikke la dere skremme av new age imaget. Det er utrolig bra saker. Gå inn i det skikkelig.

Utforsk heftige fantasier, gjerne ting som har med dominans og underkastelse å gjøre.

Kjøp sexy undertøy.

Søk mer på nettet på ting som spicing up you sex life etc.

Søk på Joseph Kramer (Cramer?) og erotic massage. Hans videor er fantastisk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper i vært fall at d ikke er normalt...

Vi har vært sammen i godt over 6 år, og sexlivet blir forbedret hver gang vi har oss.... Sinnsykt deilig, masse eksperimentering og sex hver eneste dag. Håper det varer evig:)

God kommunikasjon, og leser hverandre godt- det er vår hemmelighet:)

Håper dere finner hverandre igjen, det er det verdt etter så mange år sammen. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...