Skrika89 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 valentines day er snart her, og jeg har fått så innmari lyst til å gjøre noe spesielt for min samboer. Noen som har noen gode tips?
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Gikk forbi Adam & Eva i Gamlebyen etter jobb i kveld, og så de hadde noe som het betty eller noe sånn i vinduet. Så ut som de hadde et slags valentines-sett med knall rosa farge til håret nedentil (ja der nede) og en sånn hjertestencil. Virka ganske gøy, kanskje jeg kjøper det i morgen og overrasker kjæresten med det
Skrika89 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Hihi:) Virket litt artig, og ikke så dagligdags.. Hehe.
Skrika89 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Dump han! Jaha. Og hvorfor det?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Fordi det ville være den ultimate overraskelsen på selve "Valentine" dagen vel!
Skrika89 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2008 Nå er jo jeg ute etter en litt mer "happy" overaskelse da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå