Gjest Xon Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Vi har en spesiell anledning å feire. I den anledning ønsker jeg å bortføre henne og gjøre dagen spesiell for henne, men fantasien min strekker ikke helt til, så jeg trenger litt hjelp fra kreative kvinner her inne. Hva kunne du ønske at din elskede gjorde med deg/tok deg med på, på en slik dag? Hun er i 30 årene.
Gjest AnneShirley Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det er lettere å tipse om vi vet mer om hva du tenker deg.. Dagsbesøk eller helgtur? Lavbudsjett eller luksus? Hennes interesser? Selv hadde jeg satt stor pris på å bli tatt med på f.eks picnik/båltur i skogen, men det er det sikkert mange andre som ikke er så begeistret for. Det gjelder å finne noe som passer akkurat hennes lyst/behov/interesse.
Gjest TS Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Det er lettere å tipse om vi vet mer om hva du tenker deg.. Dagsbesøk eller helgtur? Lavbudsjett eller luksus? Hennes interesser? Selv hadde jeg satt stor pris på å bli tatt med på f.eks picnik/båltur i skogen, men det er det sikkert mange andre som ikke er så begeistret for. Det gjelder å finne noe som passer akkurat hennes lyst/behov/interesse. Jeg såg for meg en dag, gjøre den perfekt for henne. Hun er glad i det gode liv. Men kunne tenke meg å holde budsjettet under 3-4000kr.
Villa2000 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hørtes jo litt spennende ut....å bortføre henne. Tror det beste vil da være å f.eks å angripe henne bakfra hjemme uten at hun vet at det er deg. Legge henne i bakken og ta bind for øynene, kneble henne og binde henne på armer og bein. Du får så inn noen kompiser som er med på leken, men som dama ikke kjenner. Dem kan liksom late som dem skal voldta henne og snakker høyt om det mens dem bærer henne inn i en varebil som du har leid. Da kjører dere ut til en fin plass i litt landlige omgivelser der du har satt opp et fint piknik sett, men teppe og god mat og drikke. Dere bærer henne ut og idet dere ser at panikken hennes begynner å ta overhånd så tar du vekk bindet for øynene hennes og roper "SUPRAAIIISSS" Er sikker på at det kommer til å bli uforglemmelig! Trenger ikke å bli så dyrt heller Alternativt så kanskje en helgetur på høyfjellshotell med basseng og god mat kan være noe?
Gjest Tigress Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Eg trur eg ville gitt faen i å skremme ho. Du veit ikkje kordan ho vil reagere, og viss ho blir skikkeleg redd, så er ikkje det ein draumedag akkurat. Men kan hende du kan få nokre venar av deg til å hente ho, for så å vere på eit flott spa-hotell eller noko slikt?
Supramundane Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror ikke den skremsels-overraskelsen er noen god ide. Man vet jo aldri hvordan folk reagerer. Men å gi deg til kjenne før du knytter noe foran øynene hennes o.l kan jo fungere svært godt.
Gjest TS Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tror ikke den skremsels-overraskelsen er noen god ide. Man vet jo aldri hvordan folk reagerer. Men å gi deg til kjenne før du knytter noe foran øynene hennes o.l kan jo fungere svært godt. Takk, jeg skal se hva jeg kan gjøre. Vil ikke skremme henne, vil at det utelukkende skal være en positiv opplevelse, samtidig som vi kan gjøre fine ting sammen hele dagen. Bare kom med flere tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå