Gå til innhold

Fantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her vært gift i mange år. Har et veldig godt ekteskap.

Problemet mitt er at jeg fantaserer om andre kvinner hver dag. Spesielt noen som går igjen gang på gang. Har et ønske om å få et forhold til en av disse kvinnene i mine fantasier. Kun seksuelt for å få utforsket litt. Har aldri hatt sex med noen andre enn min kone.

Hvor galt er egentlig dette.

Synspunkter.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Her vært gift i mange år. Har et veldig godt ekteskap.

Problemet mitt er at jeg fantaserer om andre kvinner hver dag. Spesielt noen som går igjen gang på gang. Har et ønske om å få et forhold til en av disse kvinnene i mine fantasier. Kun seksuelt for å få utforsket litt. Har aldri hatt sex med noen andre enn min kone.

Hvor galt er egentlig dette.

Synspunkter.....

Det er vel først når du får utløp for fantasien i virkeligheten at det blir galt..Men å kun dyrke denne fantasien, kan ikke være bra. Tilslutt så vil man jo prøve det ut i virkeligheten om fantasien blir for sterk. Og det e r jo ikke bra, om du elsker din kone og fortsatt vil være sammen med henne. Hvorfor ikke prøve å tenke på noe annet som kan være tennende?Litt variasjon?

Skrevet

Jeg tror at om du lever ut den fantasien så vil du ønske at du ikke gjorde det. Fantasier er ofte bedre dersom man ikke realiserer dem ...

Jeg syns ikke det er greit med utroskap, men det er jo mange som ikke har noe i mot det. Flere som er gift å tillater slikt. Noen passer det for, andre ikke. Prat med din kone om det. Du behøver jo gjerne ikke si alt i første omgang. Du kan jo begynne med å fortelle at du fantaserer om andre og spørre henne hva hun mener om det. Kanskje hun også fantaserer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...