Gjest Voksen mann Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Etter nylig gjenkommet fra syden lurer jeg sterkt på hva som får jenter og kvinner i godt voksen alder til å gå uten truse i skjørt uten blygsel. Det er jo pokker så lett å se at de er naken under skjørtet når de sitter ved et bord med bana fra hverandre. Jeg lurer bare på om det er en form for å blåtte seg, eller om det bare er velvære i varmen. Jeg ter ikke anstøt av det, men er bare rett og slett nyskjerrig på hva som er årsaken.
Modern woman Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hm ... vet sannelig ikke. Kanskje det gir en form for frihetsfølelse, eller spenning. At de tror ingen ser det. Kanskje det får dem til å føle seg litt vågal.
Gjest Frue 44 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg vet ikke hva som gjør det, men jeg selv bruker aldri truse i varmere strøk. Det her vel noe å gjøre med at man er på et fremmed sted og har en annen frihetsfølelse enn hjemme. I tilltgg er det jo forbasket behagelig å gå uten en klam truse i varmen. Men rett skal værer rett. Det er lett å glemme å hølde bena sammen hele tiden. At noen får et "innsyn" får heller være. Jeg treffer dem sanynligvis aldri igjen likevel. PS. Anbefales på det sterkeste.
Gjest SMann Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Må bare si at jeg misunner kvinnene på dette området!!!!!!
kamela Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Det er sikkert noen som tenner på at samboeren går truseløs, kanskje det var årsaken til din observasjon? Er vel ingen som nekter menn å gå truseløse heller, hvis de føler for det
Gjest Stockinglover Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Jeg vet ikke hva som gjør det, men jeg selv bruker aldri truse i varmere strøk. Det her vel noe å gjøre med at man er på et fremmed sted og har en annen frihetsfølelse enn hjemme. I tilltgg er det jo forbasket behagelig å gå uten en klam truse i varmen. Men rett skal værer rett. Det er lett å glemme å hølde bena sammen hele tiden. At noen får et "innsyn" får heller være. Jeg treffer dem sanynligvis aldri igjen likevel. PS. Anbefales på det sterkeste. Deilig å lese innlegget ditt. Håper mange jenter gjør som deg. Hadde jeg vært kvinne ville jeg gjort akkurat som deg! Fortsett med dette til glede for deg selv og kanskje også noen andre?
Gjest Stockinglover Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Det er sikkert noen som tenner på at samboeren går truseløs, kanskje det var årsaken til din observasjon? Er vel ingen som nekter menn å gå truseløse heller, hvis de føler for det Det er vel ikke akkurat det samme om en mann går truseløs, med mindre han er skotte da? Poenget må vel være å gå truseløs under skjørt etter (kort) kjole? Gjerne kombinert med strømper (med strømpeholder) eller stayups. Noe av vitsen forsvinner dersom du bruker strømpebukse!
Transe Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Liker å gå truseløs under kjole og skjørt. Behagleg er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå