Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 I går kveld: I dag tror jeg at eggløsningen er her (pga utflodens konststens og farge) Hvor store er sjangsene for å bli gravid nå? Skal prøve å kose litt mer senere i dag når mannen kommer hjem fra jobb... Men er det nødvendig?
Concertina Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Sædcellene kan leve opptil 5 døgn så det kan hende - men jeg ville hatt meg i kveld og jeg for sikkerhetsskyld. Det er faktisk bare 20-25% sjangse for å bli gravid selv om man har hatt sex på rett tidspunkt så det skader ikke å fylle på litt.
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Sædcellene kan leve opptil 5 døgn så det kan hende - men jeg ville hatt meg i kveld og jeg for sikkerhetsskyld. Det er faktisk bare 20-25% sjangse for å bli gravid selv om man har hatt sex på rett tidspunkt så det skader ikke å fylle på litt. Samme situasjon her, hadde El for et par dager siden, og hadde samleie dagen før. Hadde ikke anledning til å gjøre noe på samme dag som El eller dagen etter, så jeg krysser fingrene for at det virker likevel:) De sier at sædcellene kan løeve opp til 5 døgn inni deg, og at sjansen for å bli gravid er størst dersom det allerede er sæd i egglederne dine når egget komnmer, dermed burde det holde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå