Gjest pirjo Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har: -drukket nydelig morgenkaffe og lest avisa :kaffe: -klemt mann og barn -gått meg en deilig lang tur i frisk luft Og enda er klokka bare halv elleve! Tenk så mye annet flott jeg kan gjøre i dag!!
wind-up bird Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Tillot meg selv å halvsove litt mens jeg hørte på radioen før jeg stod opp.. Deilig! Etter å ha småløpt i regnværet fra bussen til leseplass fikk jeg meg en god kopp varm kaffe å varme meg på.
Nerdemamma Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hadde et nydelig rundstykke til frokost som sjefen spanderte på alle! Fikk en glad melding om babyen til min søster. Ble møtt av hunden vår i dag tidlig som var hysteriskt glad for at jeg endelig var våken.
Gjest Gjest-M- Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har hatt en flott kursdag på jobb sammen med mine kjempegode kolleger. Om ettermiddagen hadde min yngste sønn og jeg en kjempekoselig samtale om hvordan det er å være tenåring. Både godt og rart å erfare at 15-åringen er blitt så voksen og forstandig. Gikk en herlig lang tur med hunden på kvelden, og stakk innom og hilste på min gamle far på turen. Nå slapper jeg av med tv og pc`n i fanget. Life is good!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Tur i fint vær - og skyss til butikken av forbipasserende hyggelig slektning Samboer som er hjemme i dag og nydelig middag. Flere kopper god kaffe og et parti sjakk. Forhåndsbestilling av Mammutsalgbøker
MarianneE Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Småpratet med min kjære før han gikk på jobb. Møtt av kjempe smil og ivrige spark da jeg tok opp vår lille datter i morges
Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 -det regnar ikkje idag! (januar var nedbørsrekord her i byen) - har fått sendt av garde morsdagspresangen - hadde ein deilig iskaffe å nyta i kjøleskapet i morges - har greit med pengar
Wonders Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 holdt opp døren for en fremmed, delt lunchen min med medelev, lært opp en Senior med bruk at email.
Adonia Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 jeg har fått ny jobb idag og jeg har hatt studiedag og bare kost meg hjemme (med pensumbøker.. men likevel :-D)
*Alva* Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 -fått tilbud om gratisbilletter til en messe jeg vil gå på -kjøpt 30-årsgave som jeg er veldig fornøyd med, til en venninne -gått en tur -blitt oppringt av broren min, hyggelig
FrizzleSizzle Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Spredd glede for gamle damer med innlegg på bok-kafé
Gjest Raptuza Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Mannen min fekk tidligare fri frå jobb men betalt for full dag Datra mi fekk brev ho hade venta lenge på Det er fredag!!
hjertesukka Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Just fyrt opp i peisen. (Ja, jeg er peisgal.) Gått til kjøpesenteret idag- deilig tur. Med ryggsekk.(klarte å ikke ergre meg over dårlig strødde fortau engang!) Såg flotte buketter med tulipaner som jeg skal ned og kjøpe imorgen. (gleder meg helt syk til å få dem i vase på bordet!) Hyggelig samtale med familie.(selv om jeg har valgt bort en del av familien, så er vi en liten, men sammensveiset gjeng tilbake). God helg.
kitteh Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Eksprimentert meg frem til en fantastisk god (selvskrytt er velskrytt ) fransk brødpudding som jeg skal lage til mor på søndag.
Gjest Tnita Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Vært til frisøren og fått et meget vellykket resultat! Bakt boller! Bestilt meg tannlegetime til neste uke! (Ja, det er positivt for da får jeg et flottere smil!) Og jeg har frihelg imorgen!
Zarabi Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 - Jeg lot meg selv sove helt til halv ti - Jeg føler meg mye bedre (hadde feber igår) - gått en flott tur til butikken - Og så gått en flott tur med samboeren min til byen nå på kvelden - Planlagt romantisk middag til samboeren min i morra - sendt morsdagskort
Gjest Reka Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Våknet til en søt kjærste, gitt morsdags kort til mamma, spist god mat, hatt en hyggelig dag :-)
gladidag Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Våknet på hytta med begge gullungene i senga. Koste oss med kake til frokost! Lekt i snøen. Deilig og feit "hyttefrokost", til lunsj, egg,bacon, pølser, tomatbønner.. Fikk et kjempeflott fat/skål i krystall fra min kjære Ungene sier de er glad i meg Verdens beste nattasusser fra gullene Nå..koser meg med Kvinneguiden og skal snart ta et glass vin og se "Reinlykke" på tv Avslutte en flott søndag med
Gjest marihan Skrevet 10. februar 2008 #19 Skrevet 10. februar 2008 Sov lenge i dag Har nyvasket leilighet og ferske rundstykker.
janne84 Skrevet 10. februar 2008 #20 Skrevet 10. februar 2008 - har hatt bursdag i dag - samlet familien - spist kaker !!!! mmmm - Fått pakket og er kjempe fornøgd med alle - blitt skikkelig oppvartet av mannen - Våknet til deilig kosing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå