Gå til innhold

Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mamma_*
Skrevet

Barnet vårt er hjemsendt fra barnehagen- diare sier de. Men Det er ikke kommet noe avføring ut siden formidagen i går da vi hentet henne. Helt fin i formen, spiser godt osv. Så derfor leverte jeg henne i bhg i dag. Men fikk raskt tlf at det var kommet en skikkelig bleie med bare flytende i....... Ikke kommet noe mer her hjemme nå heller.... Så diare har jeg ikke troen på.... skal det ikke komme relativt ofte da??

Jeg mener det er tenner..... men nå må vi holde henne hjemem til hun får fast avf. Hun har hatt litt løs mage i en uke nå, så det blir jo mange dager å være borte fra jobb på oss også.....

Blir bare litt frustrert egentlig. Fikk ikke legetime i dag, men må prøve igjenn i morgen da. Tanken på allergi osv er jo der. Men vi har prøvd å ikke gi melk, men det har ikke skjedd forandringer.

Så hvordan får vi denne løse magen bra da?? Hun bæsjer ca 1-2ganger om dagen men det kommer da i så løs form at barnehagen ikke tar henne i mot der. Men hun er jo frisk......

Har prøvd avkok fra havregryn med blåbær osv.... Men dette bør kanskje gis ofte og mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt dreven på dette selv. Men virker som om hun kan reagere på noe hun spiser eller pga tenner ja. Ved diare kommer det jo ofte og ikke har et så langt opphold som nesten en dag. Sikkert lurt å ta en legesjekk bare for å få av/bekreftet allergi/virus osv!!

God bedring!

Gjest nextlife
Skrevet

Ta med en avføringsprøve til legen slik at de kan få sendt den til dyrkning. Da får du i allefall bekreftet/avkreftet at det er noe som smitter (tenker da på barnehagen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...