Wonders Skrevet 6. februar 2008 #21 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er ett medlem, og har en brukerkonto. Trenger ikke breie meg ut.
Gjest Nedfall Skrevet 7. februar 2008 #23 Skrevet 7. februar 2008 3 med denne.. De to andre er mest for tull, det gjaldt opprinnelig også for denne. Men ettersom jeg slettet min tidligere "hovedbruker" for en tid siden, har denne overtatt den litt mer seriøse rollen.. om det går an å si det sånn da. ...og jeg poster også som gjest så det griner etter.
Brunhilde Skrevet 7. februar 2008 #24 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har en bruker. Skriver som gjest, men med navn "Brunhilde unplugged", når jeg er på en pc der jeg ikke ønsker å logge meg inn. Skriver aldri som anonym gjest.
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. februar 2008 #25 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har bare denne. Det hender en gang i blant at jeg skriver som anonym gjest hvis jeg vil svare på noe som vil kunne gjøre meg lett gjenkjennelig, men det er heller sjelden.
MarianneE Skrevet 7. februar 2008 #26 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er bare meg, og har heller aldri postet som gjest. Står for det jeg skriver! Skulle jeg komme dit at jeg kan komme til og skrive noe så "alle" skjønner hvem jeg er, så lar jeg heller være. På en annen side, har ikke så stort behov for å gjemme meg bak anonymiteten.
amles Skrevet 7. februar 2008 #27 Skrevet 7. februar 2008 Har bare en, vurderer å slette denne og opprette en ny.. Føler meg ikke anonym nok lengre.
eximus Skrevet 7. februar 2008 #28 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har bare denne. Prøver å ikke skrive ting som er direkte avslørende, men uansett føler jeg ikke at jeg utleverer meg så mye personlig, og de meningene jeg gir uttrykk for her inne, de kan jeg stå for. Ved et par anledninger har jeg logget ut og opptrådt som gjest. Det er når jeg skriver ting som også berører andre enn meg selv.
Gjest Multi-smurf Skrevet 7. februar 2008 #29 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har en dynge med forskjellige gjestenavn. Akkurat dette tror jeg ikke at jeg kommer til å bruke flere ganger. Men jeg har 3-4 stykker som jeg bruker for forskjellige formål. Omtrent som smurfene, kanskje? Dette er forsåvidt første gang jeg er smurf, da.
Gjest Lykkeliky Skrevet 7. februar 2008 #30 Skrevet 7. februar 2008 Har bare denne ene. Kan stå for mine meninger og syntes derfor ikke det er nødvendig med flere.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå