Gå til innhold

Hvor mange brukere har du

Fremhevede innlegg

Gjest stor bruker
Skrevet

Vet det har vært mange slike tråder tidligere men finner de ikke når jeg søker, så starter en ny.

Lurer på hvor mange brukere du har og hva du bruker de til?

Vil også vise at gjester ofter er lik brukere og brukere = gjester.

Jeg har mange brukere, har samlet opp noen fra de gangene gjester har vært utestengt. Har også hatt mange brukere da jeg sletter dem mellom 100 og 200 innlegg siden jeg ikke vil bli gjennkjent her innen.

Akkurat når har jeg 4 brukere som jeg bruker når jeg ikke er gjest, men foretrekker gjest siden jeg da slipper å forholde meg til flere brukere for ikke å bli gjennkjent.

Bruker 1) - bryllup

Bruker 2) karriere og utdanning, har ikke skrevet hva jeg driver med men det ligger i kortene derfor vil jeg ikke skrive med den andre steder

Bruker 3) Kjæledyr

Bruker 4) Reiseliv og en gang i blant andre forum

Hender at jeg er innom hobby med dem alle sammen.

I de andre forumene skriver jeg som gjest.

Har også mellom 5-10 andre som jeg sjelden eller aldri bruker, de ble opprettet for en tråd eller et forum også har jeg bare glemt dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun denne her, skriver heller ikke sm gjest.

Skrevet

Jeg har også bare en bruker.

Skrevet

Har også bare denne brukeren, og er aldri gjest..

Skrevet

Kun en bruker, ser da liten vits i flere. Og veldig sjelden som gjest, kun når jeg glemer å logge meg inne fra annen pc, eller er på en pc jeg ikke vil leggen inn brukernavn på..

Skrevet

Jeg har kun denne brukeren, bruker den til alt, og skriver aldri som gjest. :)

Skrevet

Bare denne, og har skrevet kun én gang som gjest. Det er ikke noe jeg har hatt bruk for ofte, men da følte jeg at infoen jeg ga kunne knyttes mot meg uten at jeg ville det. Ellers er ikke det så farlig.

Gjest nextlife
Skrevet

Har bare denne ene. Det har ved noen tilfeller forekommet at jeg ikke kunne logge inn, og har da skrevet under gjest, men med nextlifet-ikke innlogget

Skrevet

Kun denne.

Men det har hendt at jeg har skrevet som gjest på samliv, siden det blir så personlig.

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Kun denne. Har aldri postet som gjest.

Skrevet

Jeg har to brukere.

En for dagbok.

En for annet.

Som regel skriver jeg som gjest fordi jeg ønsker ikke å bli gjenkjent.

Jeg er en av de siste som fikk slettet profilen og anonymisert innleggene.

Har vært på forumet siden dets spede begynnelse.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg har kun denne brukeren, men skriver av og til som gjest pga jeg ikke kan logge meg inn på jobb-pc (men burde da sikkert skrive hvem jeg er ala "anneshirley-ikke innlogget" -memo til meg selv om det)

Skrevet

Har bare junia, jeg. Skriver ellers svært sjelden som gjest.

Skrevet

Har bare en bruker. Jeg skriver sjelden som gjest. Kun hvis jeg ikke er logget inn på denne maskinen.

Skrevet

Har kun denne brukeren. Hvis det er noe jeg vil skrive om som jeg ikke ønsker at folk skal kunne finne ut av hvis brukeren min "avsløres" skriver jeg som gjest.

Skrevet (endret)

Jeg har en til foruten denne. Lagde den fordi jeg planla å slette Kosemose, og tenkte at jeg skulle være mer anonym med det nye nicket.

Endret av Kosemose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...