teebie Skrevet 4. mars 2009 #21 Skrevet 4. mars 2009 Skjønner ikke hvordan folk tenker når de tror at det er greit å smøre Spenol i ansiktet. Det inneholder mye dritt og legger seg som en hinne utenpå huden, og gjør at man får tette porer osv. Er ikke mange årene siden de tok på underteksten, "For hud og hender, spener og jur. Det sier vel egentlig det meste! A-krem fikk jeg en kjempereaksjon på, rød, sår og flassende hud. Jeg er veldig fornøyd med Avene Clean-Ac fra apoteket. Fuktighetsgivende og beroligende for sensitiv hud med urenheter.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #22 Skrevet 4. mars 2009 Vil anbefale deg å kjøpe jojoba-olje! Det er en olje som har veldig lik struktur som hudens egen olje, så den trekker inn og fukter virkelig bra uten å irritere huden. Jeg får ekstremt tørr og sensitiv hud om vinteren, og dette har virkelig reddet huden min mange vintre.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. mars 2009 #23 Skrevet 4. mars 2009 Skjønner ikke hvordan folk tenker når de tror at det er greit å smøre Spenol i ansiktet. Det inneholder mye dritt og legger seg som en hinne utenpå huden, og gjør at man får tette porer osv. Er ikke mange årene siden de tok på underteksten, "For hud og hender, spener og jur. Det sier vel egentlig det meste! A-krem fikk jeg en kjempereaksjon på, rød, sår og flassende hud. Jeg er veldig fornøyd med Avene Clean-Ac fra apoteket. Fuktighetsgivende og beroligende for sensitiv hud med urenheter. Egentlig ett fett. både spener, jur og hender er jo hud og de fleste damer har alle fire tingene.
Luckyme Skrevet 4. mars 2009 #24 Skrevet 4. mars 2009 Hei.. Jeg hadde absolutt ikke brukt spenol , men forstår din frustrasjon når det gjelder produkter som huden tåler, uten å reagere. Jeg fikk kraftige reaksjoner på dermalogica etter en periode, så selv om dette er ett bra produkt på veldig mange, kan noen utvikle allergi mot ingridiensene. Jeg selv har kombinert hud med hypersensitiv, slik at den til tider kan se ut som roseaca, selv om jeg ikke har det.. Jeg tåler ytterst få produkter. Var helt oppgitt over huden min, inntil jeg fikk anbefalt ett produkt. Jeg kan anbefale synchroline eller synchrose som er ett medisinskt hudpleieprodukt, men som ikke inneholder parfyme eller parabener. Det roer ned huden, og demper rødhet og hissighet. Absolutt verdt å teste ut.!
Hilde Christina Skrevet 5. mars 2009 #25 Skrevet 5. mars 2009 Morsomt hvordan de som sprer reklame for Nuskin her plutselig heter noe annet, men skriver det samme som før Uansett, Spenol ville jeg ikke hatt i nærheten av ansiktet, men Matis sine kremer for sensitiv hud er veldig gode. Nettopp konvertert min mor og tante til Delicate SOS Nutrition kremen deres etter at de har prøvd en hel masse som ga dem allergiske reaksjoner. Bruker Delicate moisturising cream til vanlig og denne roer virkelig ned huden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå