Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min er Miss Dior Cherie :) ung og sofistikert, hvem er deres? eller hvem ønsker dere?

Nye parfymer (vet ikke om alle kommer til Norge)

Deseo - Jennifer Lopez

Wrapped with love - Hilary Duff

Flower princess - Vera Wang

Bouquet - Vera Wang

My secret - Kathy Hilton

Baby Phat Fabulosity - Kimora Lee Simmons

Gucci by Gucci

DKNY Delicious Night - Donna Karan

Ralph Wild - Ralph Lauren

Moon sparkle - Escada

Showtime - Kylie Minogue

Dream of pink - Lacoste

Chaos - Donna Karan

DKNY Be Delicious Message Of Hope - Donna Karan

+++ mange flere - vil dere se flere

Endret av Linda644
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teller mini-utgaver? I såfall var det siste jeg kjøpte Versace - Bright Crystal, Armani - Diamonds, Ralph Lauren - Rocks og Narciso Rodriguez For Her :)

Den siste full size parfymen jeg kjøpte var Lolita Lempicka Perfume.

:sexy:

Skrevet

Guerlain L'instant Magic er siste innkjøp. Ønsker meg ingen flere parfymer. Har mine favoritter, Shalimar, Samsara og nå L'instant Magic. Alt til sin tid :)

Gjest Roxie Hart
Skrevet (endret)

Touch of pink - Lacoste er mitt siste innkjøp!

Endret av Roxie Hart
Skrevet

En ny Euphoria. Den gamle gikk tom:)

Gjest Raptuza
Skrevet

Kjøpte i høst ein parfyme frå Fleur de Sante som heiter Autumn. Minnar litt om Tresor og Fantasy. Veldig god, mild og søt og ikkje påtrengande.

Skrevet

Elsker Ralph (den blå) fra Ralph Lauren! Eneste parfymen jeg har, utenom liiiten utgave av Ralh Lauren Rocks (som også er veldig god!) :)

Skrevet
Min er Miss Dior Cherie :) ung og sofistikert, hvem er deres? eller hvem ønsker dere?

Nye parfymer (vet ikke om alle kommer til Norge)

Deseo - Jennifer Lopez

Wrapped with love - Hilary Duff

Flower princess - Vera Wang

Bouquet - Vera Wang

My secret - Kathy Hilton

Baby Phat Fabulosity - Kimora Lee Simmons

Gucci by Gucci

DKNY Delicious Night - Donna Karan

Ralph Wild - Ralph Lauren

Moon sparkle - Escada

Showtime - Kylie Minogue

Dream of pink - Lacoste

Chaos - Donna Karan

DKNY Be Delicious Message Of Hope - Donna Karan

+++ mange flere - vil dere se flere

Mitt siste kjøp var Flower By Kenzo.

Av de du har nevnt vet jeg at Deseo, Gucci By Gucci, Ralph Wild og Dream Of Pink hvertfall kommer til Norge i løpet av våren :) Tror også Vera Wang på noen parfymerier.

Skrevet
Mitt siste kjøp var Flower By Kenzo.

Av de du har nevnt vet jeg at Deseo, Gucci By Gucci, Ralph Wild og Dream Of Pink hvertfall kommer til Norge i løpet av våren :) Tror også Vera Wang på noen parfymerier.

:) så bra!

Gjest puselabb
Skrevet

Den siste jeg kjøpte var Curious til Britney Spears. Synes det er kjempeharry at det er Britney sin, men jeg synes den lukter så vannvittig godt.

Skrevet
Den siste jeg kjøpte var Curious til Britney Spears. Synes det er kjempeharry at det er Britney sin, men jeg synes den lukter så vannvittig godt.

Den er faktisk kjempegod! det var min første parfyme ever. (Men har den ikke nå lenger) Siden du liker den burde du prøve "curious in control" en yummy og varm parfyme - litt voksen ;) flasken er lik, bortsett fra at den er svart og har en rosa kork

• 2 uker senere...
Skrevet

Siste er DKNY Be Delicious. Veldig fornøyd! :tommelopp:

Skrevet

Venter på 'L' av Lolita Lempicka - så det er mitt siste parfymekjøp! :)

Gjest Gjest_Linda644_*
Skrevet

Mitt siste innkjøp er mange! Kvittet meg med nesten alle mine gamle parfymer grunnet at jeg har fått en annen smak (kankskje litt mer voksen?) og nå i det siste har jeg kjøpt parfyme for masse penger (men fikk masse for de forrige da)

Midnight poisen

Silver rain (La praiere)

Mariah Carey

Miss Dior cherie

Fra før har jeg:

With love - Hilary Duff

Skal snart kjøpe "Wrapped with love" av Hilary Duff

Skrevet

Kjøper ikke parfyme så ofte, det er dyrt her i Norge. Så sist jeg kjøpte parfyme var for to år siden Den heter Eau Svelte - Christian Dior. Jeg har veldig lyst på en som heter Escada - in to the blue.

Skrevet (endret)

Chanel Mademosielle :)

3-pk refill. Det jeg ikke visste var at det ikke følger med "holder" i plast til refillene. Så nå sitter jeg med tre refills som jeg ikke får tatt m i veska siden jeg mangler selve plast-omslaget m lokk/kork til parfymen :(

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det, uten at jeg må kjøpe NY? (har jo tross alt 3 stk a' 30 ml)

Endret av Smørblomsten
Skrevet

Vaniljeolje fra Body Shop. Skal snart kjøpe Dior sweet sun og ha til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...