Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #21 Skrevet 29. april 2008 Ventet til jeg fant han jeg ønsket å dele livet med. Vi "rotet" mye før den tid, men samleie ventet vi lenge med. Grunnen til det var at jeg ikke ville slippe et annet menneske så tett innpå meg før jeg var sikker på at jeg kunne godta å få barn med han. Til slutt så ga jeg bare faen, og turte ikke vente lengre... (etter ca 1 år) Han har hatt en parner før meg, noe som ikke har vært lett for meg å leve med. Jeg vet tilfeldigvis omtrentlig når han debuterte, og jeg får psykiske reaksjoner hver år rundt den tiden. Irriterende, men jeg har begynt å venne meg til det og klarer riste det av meg. Det eneste jeg ser som delvis negativt er at vi i ettertid har hatt mye problemer både sexuelt og ellers, og jeg har i perioder valgt å fortsette forholdet delvis pga at jeg ikke føler jeg har noe "igjen" til en eventuell ny partner. Det føler jeg ikke nå lengre, pga at jeg merker jeg har andre sider av meg selv som jeg kunne vist i større grad i andre forhold. Men det ser ut til at vi forblir sammen, så sant vi klarer rydde opp i de problemene vi har utenfor sengen. Ser noen spør om anger pga å debutere sent. Nei, jeg kan ikke si jeg angrer. Angrer jeg på noe så må det være at jeg ikke timet det bedre, og var mer klar over at det var kun våre meninger og følelser som betydde noe, og ikke samfunnet. Men ikke på at jeg ventet, og forsåvidt ikke han jeg valgte. Tiden får vise Årene sammen har uansett vært en viktig livserfaring
Yoshi Skrevet 29. april 2008 #22 Skrevet 29. april 2008 Min mann ventet til vi var gift. Var litt tøft for meg i begynnelsen, men det gikk helt fint. Bryllupsnatten ble jo veldig spesiel. Jeg trodde han ville komme fortere enn lynet, men det gjorde han ikke. Det er ikke noe galt med vårt sexliv nå ihvertfall. Følte at vi kom veldig nære hverandre på en annen måte enn med tidligere kjærester hvor sex hadde stort fokus. Før trodde jeg sex var veldig viktig i et forhold, men jeg tok veldig feil.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #23 Skrevet 29. april 2008 Jeg kjenner vel i grunnen ingen som kringkaster slikt. Heldigvis!
milla-mor Skrevet 29. april 2008 #24 Skrevet 29. april 2008 Jeg kjenner en jente på 25 som fortsatt er jomfru. Men det har ingenting med kristendommen å gjøre... Tror hun er veldig, veldig usikker bare. Hun har aldri hatt kjæreste. Synd, egentlig, for hun er en superbra jente.
Teriyaki Skrevet 29. april 2008 #25 Skrevet 29. april 2008 Kjenner ei på 17 som er sammen med en på 18. Disse to har vært sammen i 2-3 år, men har ikke hatt sex enda. Så...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå