Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Sjekk finn.no eller legg ut en annonse selv. Fretex og andre bruktbitikker kan muligens ha. Dette er jo 70-talls. Bør finnes en del i forbindelse med dødsbo. Selv har jeg en teakreol jeg skal kvitte meg med. Håper jeg lykkes eller så blir den gjørt på fyllinga og det ville ha vært synd.
Concertina Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Sjekk finn.no eller legg ut en annonse selv. Fretex og andre bruktbitikker kan muligens ha. Dette er jo 70-talls. Bør finnes en del i forbindelse med dødsbo. Selv har jeg en teakreol jeg skal kvitte meg med. Håper jeg lykkes eller så blir den gjørt på fyllinga og det ville ha vært synd. Stort sett ble teak brukt mest på 50-60-tallet Hvis du vil bli kvitt reolen så kan du jo legge den ut på gis bort på finn.no (om du ikke får solgt den), eller gi den til Fretex/loppemarked (ring opp nærmeste korps så får du sikkert tak i en loppemarkedansvarlig). Til ts: teak salongbord finnes som sagt haugevis av på finn.no, Fretex og andre bruktbutikker bruker og å ha endel, og om etpar måneder så er det loppemarkedsesong igjen Endret 5. februar 2008 av Concertina
Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Stort sett ble teak brukt mest på 50-60-tallet Hvis du vil bli kvitt reolen så kan du jo legge den ut på gis bort på finn.no (om du ikke får solgt den), eller gi den til Fretex/loppemarked (ring opp nærmeste korps så får du sikkert tak i en loppemarkedansvarlig). Skrev 70-tallet fordi det var helt i begynnelsen at den ble innkjøpt. Den er en del av en serie som fortsatt selges, men delene her er typisk 70-tallet. Skal både legge den ut på finn.no, ta kontakt med Fretex osv. Synd om den blir kastet, men jeg har de møblene jeg trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå