Gå til innhold

Jeg trenger en reiserute og en guide !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Da deres eminente bussjåfør av den bevingede bussen ikke eier det minste snev av retningssans, trenger jeg en som kan guide under turen vår i morgen icon_razz.gificon_razz.gif

Noen som melder seg frivillig ?? icon_eek.gificon_eek.gif

Også må jeg få en trase og kjøre etter, husk jeg er et ganske nytt medlem av De Lystige engler !! icon_biggrin.gif Derfor er jeg ikke helt kjent i vårt store englerike innefor Pæreporten !!

Kanskje noen vil hjelpe ?? icon_biggrin.gif

Hilsen deres eminente bussjåførengel Pludre

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif12

Skrevet

Jeg er bare innom og prøvesitter bussen før jeg skal ut og flyzze... icon_smile.gif

Kjempegode seter du har, Pludre!

Dette blir nok en fin tur! Håper bare dere ikke roter dere bort......

Kan anbefale at dere kjører innom engleporten, gulleknoskogen, Bruz og Bratt stien, og eknoztranden. Kunne kanze vært fint å tatt en piknik på ztranden ziden det er zå fint vær? icon_smile.gif

God tur alle zammen!

Klem!

hjerter_rundt.gif

@lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-04-07 08:14 ]

Skrevet

Du må huske "Knockin` on Heavens door" ved pæreporten, ellers slipper du ikke inn!

Ja, og så må du kjøre ned "Highway to Hell" og opp igjen "Stairway to Heaven".

Ned til venstre kommer du inn på den vakre "Strawberry Fields Forever", på denne engen er det alltid modne jordbær. Her blir det selvfølgelig stopp. Så fortsetter vi "Across the great divide" og forbi "steinrøysa neri bakken". Aller finest er jo turen under "Blåklokkevikua", men det går bra nå også. Turen ender i hvertfall opp i "Little Eden"!

Jeg lurer på om du ikke finner reiseguider for slike paradisturer i forretningen til "Kristi Himmelfart & sønn Travels efterfølger.".

Vi gleder oss alle og englekoret synger "Return of the grievous angel".

¤Kris¤vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-04-07 10:48 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...