Tusenfryd Skrevet 28. april 2003 #1 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har etterhvert fått endel bilder på mail, og cd. Veldig greit og enkelt - og billig å dele bilder. MEN jeg vil jo ha noen bilder til album da - og har ikke god nok printer til å printe ut på fotopapir. Finnes det noen gode steder hvor man kan sende bilder elektronisk og få gode papirbilder tilbake? Eller er det bare å legge dem på en cd og levere i en hvilken som helst fotosjappe? Pris? Som vanlige bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. april 2003 #2 Del Skrevet 28. april 2003 Du får kjøpt printere og papir som gjør at du får bildene helt perfekte, men det koster ganske bra med penger. Vi har en sånn på jobben og jeg får printet ut noen utvalgte bilder der. Andre metoder har jeg ikke prøvd, men jeg tror at VG har en slik tjeneste og Elite foto. Da sender du bildene elektronisk og får dem tilbake i papirform. Du kan også levere Cd, men jeg aner ikke om alle gjør dette eller bare noen utvalgte. Er ganske sikker på at Fotoknudsen og Japan Photo gjør det i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. april 2003 #3 Del Skrevet 28. april 2003 jeg har digitalkamera og får bildene fra prøys. Veldig enkel og grei tjeneste. Du bare legger inn bildene i et eget album på siden deres og bestiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. april 2003 #4 Del Skrevet 28. april 2003 Søsteren min har pleid å bruke FotoLabo og har visst vært fornøyd med dem. Selv pleier jeg å printe selv, men dersom man ikke har bra nok utstyr til det, er nok en slik fremkallingstjeneste lurt. Her er link til TV2 Hjelper Degs test av digital fremkalling: > http://www.tv2.no/magasiner/hjelperdeg/art...articleID=93762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 28. april 2003 #5 Del Skrevet 28. april 2003 Vi bruker minebilder.no, veldig fornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. april 2003 #6 Del Skrevet 28. april 2003 For tiden bruker jeg MineBilder og er godt fornøyd med det. Har også brukt FotoKnudsen, med like godt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 Vi bruker ordningen til Vg, og er fornøyd med det, uten å ha vurdert så mange andre så seriøst. Likte programmet for opplastning svært godt, og prisen er grei. Å levere inn en cd på en forobutikk er langt dyrere stort sett. Ja, dobbel pris i forhold til slike "postordreting" skulle de ha en plass i alle fall. (Jeg vet dette fordi mamma og pappa fremkalte en del bilder på dn måten. Ikke fordi de hadde lyst til å betale ekstra, men grunnet ting som skjedde da de kjøpte kameraet, så fikk de et gavekort på fremkalling av digitale bilder på butikken. Og det var over 7 kroner bildet, mens vi altså betaler under 3!) Titt litt rundt på nettet og sammenlign, det kan lønne seg (evt se på slike tester som den det er linket til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 28. april 2003 Takk for svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 28. april 2003 #9 Del Skrevet 28. april 2003 Hvis du legger fotopapir i cdrommen vil det bli bilder av det. Hvis du ikke har cdrom kan du bare putte papiret inn i en av sprekkene øverst på pc'n. dorian - greit og enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 29. april 2003 Å ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå