Gå til innhold

har noen erfaring med kjæreste i fengsel/løslatt?

Anbefalte innlegg

Gjest goodheart
Skrevet

møtte en som satt inne.. da han hadde perm.. og vi ble forelska.. alt var så innmari godt sommerfugler og varm om hjertet--. lenge siden vært gla i noen etter opprivende slutt med en for to år siden..

endelig ble jeg meget gla i en igjen.. vi møttes jevnlig..- i permene og han spurte om han kunne kalle meg kjæresten sin ... er nå gått fler mnd..han er kommet ut... mye er endret-- han er fullt opptatt m,ed få livet sitt i sving.. bla ny jobb(fulltids),flytting,familieliv,slekt,salg av ting ,skadde møbler osv osv..

og alt utenom meg igrunn :(

har tatt hensyn til at han har mye tenke på med alt dette men er også skuffa .. gleda meg til mere tid ilag og vi var begge forelsket--

leste et sted at tiden går fort når de kommer ut av fengsel... pga tiden gikk så sakte før..kan hende derfor han har satt meg litt bort... :s har spurt om jeg skal la han være fri men da har han svart neii at han vil ikke det.-. og at han vil bare ha ei å det er meg.. likevel snakker vi så sjeldent nå.. og alt er anneldes...

:( har noen erfaringer selv?

kan si ganske sikkert at han her virke rikke som en kvinnejeger mere rolig og slik og tenker på en fremtid uten komme mer i fengsel..og tjene seg opp litt nå på hederlig arb.. tror dere han ikke burde ha et forhold nå... pga han er så fjern...og virker så opptatt..

er skikkelig vondt da... får ofte tårer uansett om jeg befinner meg ute og går en tur el hva som helst.. pga alt var så romatisk først og godt... erstattet med usikkerhet og tomhet...Vondt gå fra en man er så kjær i... dagene er bare grå nå..og jeg legger ikke merke til om så vakre fotomodeller går forbi meg(ikke at jeg er typen som liker de uansett men... ingen andre menn er av intr.når en først er blitt kjær i noen dypt.)

Videoannonse
Annonse
Gjest goodheart
Skrevet
Hvorfor satt han inne da?

vel det har ikke så stor betydning.. ..ikke drap el noe slikt alvorlig...Ikke vold eller noe.

Skrevet

Har ingen erfaring, så burde kanskje ikke svare her, men virker som om du har funnet svaret selv. Det er helt logisk at han har fullt opp med å få orden på livet sitt etter fengselsoppholdet og ikke så mye tid til deg.

Fikk litt inntrykk her, og unnskyld hvis jeg er frekk, at du nesten likte det bedre da han satt i fengsel, for da hadde du full kontroll...?

Du må akseptere at denne mannen går gjennom dramatiske endringer nå - han skal rette opp et skakkjørt liv med alt det innebærer. Hvis du vil være en del av det, må du nok finne deg i å bli satt på sidelinjen en stund. Vær der heller som støtte og hjelp.

Gjest Gjest_tussi_*
Skrevet

Hvor lenge satt han inne da?

Dette har betydning siden en fengselsopphold gjør noe med mennesker.

Jeg har vært i din situasjon. Traff en på perm, forelsket meg, han slapp ut, vi ble samboere og fikk barn. Det hele endte med brudd. Om årsaken var personligheten hans som gjorde ham til det han var eller at fengselsoppholdet gjorde noe med ham, er uvisst, men han kjører det samme løpet nå 20 år etter. Innenfor loven, men grunntrekkene er der.

Gjest goodheart
Skrevet
Hvor lenge satt han inne da?

Dette har betydning siden en fengselsopphold gjør noe med mennesker.

Jeg har vært i din situasjon. Traff en på perm, forelsket meg, han slapp ut, vi ble samboere og fikk barn. Det hele endte med brudd. Om årsaken var personligheten hans som gjorde ham til det han var eller at fengselsoppholdet gjorde noe med ham, er uvisst, men han kjører det samme løpet nå 20 år etter. Innenfor loven, men grunntrekkene er der.

Han satt inne 1,5 år slapp ut et år pga god oppførsel.. og har fått jobb og alt ..studert..

han er ingen typisk kriminell ..han hadde feks ikke drukket før han var 25... og hadde kun sunne venner-- så var mere spenning han søkte .. vekk fra det trygge vante kanskje..

Gjest goodheart
Skrevet
Han satt inne 1,5 år slapp ut et år pga god oppførsel.. og har fått jobb og alt ..studert..

han er ingen typisk kriminell ..han hadde feks ikke drukket før han var 25... og hadde kun sunne venner-- så var mere spenning han søkte .. vekk fra det trygge vante kanskje..

Mente han slapp ut 1 år før tiden ..

så dommen var jo 2,5 men sonet 1,5.

Skrevet
leste et sted at tiden går fort når de kommer ut av fengsel... pga tiden gikk så sakte før..kan hende derfor han har satt meg litt bort... :s har spurt om jeg skal la han være fri men da har han svart neii at han vil ikke det.-. og at han vil bare ha ei å det er meg.. likevel snakker vi så sjeldent nå.. og alt er anneldes...

Jeg tror ikke det har så mye å gjøre med at han har vært i fengsel. Jeg har opplevd den samme situasjonen som typen din da jeg en gang etter et dødsfall ble kastet inn i en ny tilværelse. Hele livet mitt dreide seg om å få sving på økonomien og trygge grunnen for at kjæresten og jeg skulle kunne leve sammen.

I alt jeg gjorde så jeg for meg hvordan kjæresten og jeg skulle få det når bare den eller den tingen ble ferdig. Men i alt dette glemte jeg hennes hverdagsliv. Hun ville være romantisk, mens jeg bare tenkte på å sikre oss. Forholdet utviklet seg på samme måte som du beskriver, og det ble slutt mellom oss på grunn av filleting. Det var først flere år etterpå at jeg skjønte at det først og fremst var kommunikasjonen som hadde sviktet.

Skrevet

Jeg var sammen med en som satt inne. Så fort han kom ut så eksisterte ikke jeg. Han ville bare være med venner (som han ellers var sammen med annenhver helg når han var ute) og jeg skulle bare være hjemme som barnevakt for hans sønn og han var selv ute på fest og by'n.

Det brøyt fort for å si det slik.

Men det et godt poeng det personen over meg kommer med. Jeg vet ikke, men jeg vet såpass at han jeg var sammen med, brukte meg bare for å få tiden til å gå. Dette har han også sagt i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...