Gjest Tnita Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hvilke sanger får deg i sommerstemning? Som minner om sol, strand og sommer? Trenger sanger som gir den summer-feelingen! Jeg har to, Sun is shining med Bob Marley og Summerlove med David Tavare. Flere?
Kitsune Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 For de av dere som husker Helen Hofner så sang hun Summer of love Manu Chao har bare sommersanger!!
girrl Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 bob marley - sun is shining justin timberlake - summerlove axwell - sunrise canessa de mata - aiaiai herrlig.....
MarianneE Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 *Så og si alt av Postgirobygget *"Summertime" av DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince *En jeg ikke husker hverken tittel eller artist men de synger: "Yes, det er sommer, og ingenting er pes, det er ikke no stress det er bare og... Noen som vet hvem det er?
NullHull Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Kun en sang kan sette meg i sommerstemning, om det så er midt i romjula, og det er "Sommaren är kort " med Tomas Ledin.
mee mee Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 postgirobygget med idyll er å blir min sommer sang...!
Gjest Audrey Horne Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Violent Femmes - Blister In The Sun er min absolutte sommerfavoritt . Og alt av Bob Marley og Seal. Edit: jeg glemte Evert Taube. Ah, jeg vil ha sommer nå . Endret 15. februar 2008 av Audrey Horne
Gjest prestekrage Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 (endret) *En jeg ikke husker hverken tittel eller artist men de synger: "Yes, det er sommer, og ingenting er pes, det er ikke no stress det er bare og... Noen som vet hvem det er? Ja; det er Folk og røvere- med nettop sangen "Yess det er sommer"! her har du den Endret 15. februar 2008 av prestekrage
Gjest Vi ha sommer nå! Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Har flere sanger som setter meg i sommerstemning, likt for de alle er at de har historier/stemninger knyttet til sangen. Her er noen av de: Tidløs med Postgirobygget - Minner fra en fuktig kveld i fjæra sist sommer, med bål, grilling, vin og gode venner Turn it around med 4 Strings - Liggende på en solseng ved et evighets svømmebasseng med utsikt til palmer, en hvit sandstrand og Andaman havet... Summer of 69 med Bryan Adams - Altoppslukende intens fjortisforelskelse Bailando med Paradisco - Min første skikkelige ute hele natta fest, 17 år og nyforelska i sambo... Idyll, Sommartider og flere til.. Ååå som jeg lengter etter sommer!!!
MarianneE Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Ja; det er Folk og røvere- med nettop sangen "Yess det er sommer"! her har du den Takk, takk, takk!!!
Fiol Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 postgirobygget med idyll er å blir min sommer sang...! Må si meg enig i den der
Amanlis Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Har en dobbeltcd med Tomas Ledin, den får meg i sommerstemning. Har slitt ut to eksemplarer av albumet
Maneo Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 postgirobygget med idyll er å blir min sommer sang...!
theamoren Skrevet 18. februar 2008 #16 Skrevet 18. februar 2008 å fy flate nå vil jeg ha sommer må legge til Dj Sammy med boys of summer...
mee mee Skrevet 18. februar 2008 #17 Skrevet 18. februar 2008 Ikke for å gjøre dere misunnerlige.. Men studerer i london, og jeg har allerede solet meg ute i singlett 3 ganger.. Og gresset er grønt, og pollenet klør!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #18 Skrevet 18. februar 2008 En solskinnsdag med Postgirobygget er og blir tidenes sommersang!
theamoren Skrevet 19. februar 2008 #19 Skrevet 19. februar 2008 Ikke for å gjøre dere misunnerlige.. Men studerer i london, og jeg har allerede solet meg ute i singlett 3 ganger.. Og gresset er grønt, og pollenet klør!
Gjest Gjest_queen_* Skrevet 23. juni 2009 #20 Skrevet 23. juni 2009 UB40 - / Red Red Wine / Big Mountain - Inner Sircle - Sweat (A La La La La Long) / Bad Boys Bob Marley - Sun Is Shining / Jammin' Third World - Try Jah Love / Now That We've Found Love Eagles - Hotel California Gun's N' Roses - Sweet Child O' Mine / Chris Rea - http://www.youtube.com/watch?v=6X0FjlybCqs/ Road To Hell Mungo Jerry - In The Summertime Kaoma - Lambada (men det må være originalversjonen, finnes noen grusomme versjoner der ute også) Litt forskjellig her, men reggae er alltid en sikker vinner hos meg når det gjelder sommersanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå