Gå til innhold

eggløsning/ tespinner

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Future_*
Skrevet

Hei,

Noen som har erfaringer med persona/ persona testpinner, testpinner generelt for å finne eggløsning.

Greia er slik at jeg bruker persona, på persona brukerveiledning står det at når jeg får fram ``O`` symbolet så vil det si at jeg antagelig får eggløsning innen de neste 1-2 dagene. Dette får jeg regelmessig fram 12-14 dager i syklusen på 28 dager.

I dag mandag fikk jeg fram det ``O`` symbolet, får det i morgen tirsdag også, får det alltid 2 dager på rad.

Når kan jeg da forvente eggløsning? onsdag?

Tusen takk for at du tok deg tid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Jeg er ikke sikker, men tror tirsdag-onsdag kanskje. Tror det viser 1-2 dager før. Står det ikke noe om det i bruksanvisningen?

Det O-symbolet skal forestille et egg forresten ;)

Gjest Gjest_Future_*
Skrevet (endret)
Jeg er ikke sikker, men tror tirsdag-onsdag kanskje. Tror det viser 1-2 dager før. Står det ikke noe om det i bruksanvisningen?

Det O-symbolet skal forestille et egg forresten ;)

Har også fått svar fra Persona Skandinavia:

Tack för ditt mail.

Om du har använt PERSONA tidigare och uppfyllt kriterierna för bruk, kan du använda PERSONA för att övervaka din fertilitetsstatus. Men vi tar inget ansvar för hur effektiv den är för att hjälpa kvinnor att bli gravida, då monitorn är designad för motsatt syfte.

Den första dagen du får "O"-symbolen indikerar det att en stegring av LH (luteiniserande hormonet) har påvisats. LH-stegringen orsakar vanligtvis att ett ägg frigörs från äggstocken 24-36 timmar senare. Dag 2 indikerar dem mest troliga dagen för ägglossning.

Hoppas att du hade nytta av ovanstående information! Tveka inte att återkomma om du har fler frågor.

Med Vänlig Hälsning

A N

Customer Service

UNIPATH SCANDINAVIA AB

Inlägget ändrat. Det är inte tillåtet att identifiera personer med fullt namn. Se reglerna

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
Gjest Gjest_Future_*
Skrevet

Så det er vist dagen etter 2 ``o`` symbolet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...