Jorid88 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hvilken solfaktor er å anbefale på denne tiden i Egypt ? Har tatt en del sol og slikt, og har en del farge fra før!
wondergirl Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Det kommer vel an på hva slags hudtype du har, det? Det er i hvertfall som regel sol der, og gjerne tørr luft, så jeg ville ikke ha tatt noen sjanser.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg ville brukt ca 15 dersom du har god hud og har farge fra før. Høyere dersom du er blek som en typisk nordmann-...
Gjest Gjest_snagglepusnos_* Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 jeg kom hjem fra hurghada 31.januar,og jeg brukte faktor 8. ble ikke brent,men slutten av januar er den kaldeste tiden der nede da, er litt varmere nå, så 10-12 skal holde,men som de andre over har nevnt kommer det jo ann på hvordan hud man har god tur!
Kvist Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Er det om å gjøre å bruke lavest mulig faktor? Har aldri skjønt hvorfor folk ønsker å gamble på sånt jeg. Og faktor 8? Vanlige dagkremer til bruk her i Norge, selv om vinteren, har jo gjerne faktor 15... blir det ikke litt snodig å gå ned i faktortall når man drar på ferie? Personlig har jeg ikke sterke ønsker om hverken hudkreft, rynker, solbrenthet eller leverflekker, men mulig det er fordeler med sterk sol/ lav faktor komboen jeg ikke ser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå