Gjest *englefjes* Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei, Er det noen som kan anbefale en flink spådame? Har et spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på.Aldri blitt spådd tidligere,men det skader jo ikke å prøve?
Gjest Qha Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Det beste rådet er å la være. Ringte selv ( fordi jeg var nysgjerrig ) Men sånn i ettertid er det utrolig lite som har stemt av det jeg ble spådd. Så mitt beste råd er, ta det som underholdning. Ikke legg så mye i det. Det er svinedyr moro - for å si det sånn.
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hei, Er det noen som kan anbefale en flink spådame? Har et spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på.Aldri blitt spådd tidligere,men det skader jo ikke å prøve? Hei,hei Du har alle svarene selv, inni deg. Sett deg på en rolig, fredelig plass hvor du ikke blir forstyrret. Pust dypt...flere ganger og tell deg sakte ned fra 10 til 1...når du kommer til 1..er du klar til å spørre. Straks du spør, vil svaret komme. Ikke analyser noe, bare spør videre. Godta det første som kommer til deg var kanskje ikke det svaret du ville ha.......men som sagt så har vi svarene selv.....vi må bare tørre å stole på det vår indre stemme sier
mettemarit_ikke Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Hva kan man egentlig forvente å få av en slik tlf. samtale? Finnes en liste her, men hvem velger man da??? Spådamer. Ugh!!!
Gjest navnelapp Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Berre tull! Styr unna, spar pengane og snakk med ein venn!
maritha Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Det finnes ingen synske mennesker. Kun mennesker som er ute etter å utnytte godtroende mennesker.
Gjest VinglePetter Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Det finnes ingen synske mennesker. Kun mennesker som er ute etter å utnytte godtroende mennesker. Jeg tror dessverre det også finnes en mengde mennesker som er overbevist om at de innehar slike egenskaper. Snåsamannen f.eks. som handler i god tro. Det gjør selvfølgelig ikke de påståtte egenskapene noe mer reelle
Gjest Chrizzy Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Det finnes ingen synske mennesker. Kun mennesker som er ute etter å utnytte godtroende mennesker. Så du mener at alle som sier/tror at de har egenskaper i form av synskhet osv. er kuniske og ute etter å utnytte mennesker?
Venetar Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Det er å ta hardt i. Men under kontrollerte omgivelser har ingen noensinne klart å vise sine synske evner. De klarer det bare i de situasjonene hvor det er mulig å jukse. Så det er ganske obvious hva som er sannheten her. Endret 24. mai 2010 av Venetar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå