Gjest Tnita Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Tenkte å bestille noe på asos idag, men da jeg kom til checkout, var det over 200 kr i frakt(!) så det ble over 400 kroner tilsammen! Det er vel noe nytt, for slik har det ikke vært før og da blir det ikke så billig å shoppe derfra lengre likevel da? Nå må jeg finne et annet sted å shoppe slike klær på...
Bomullstrusa Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Tenkte å bestille noe på asos idag, men da jeg kom til checkout, var det over 200 kr i frakt(!) så det ble over 400 kroner tilsammen! Det er vel noe nytt, for slik har det ikke vært før og da blir det ikke så billig å shoppe derfra lengre likevel da? Nå må jeg finne et annet sted å shoppe slike klær på... Jeg lurte på det samme og sendte dem en mail. Dette er noe av svaret jeg fikk: "As Norway (and Switzerland) are not in the European Union (EU) customers from these countries have a surcharge of £15 applied to all deliveries which is part of the EFTA (European Free Trade Agreement). Countries like Sweden are in the EU so the EFTA is not applied." Så sånn er det.. Da blir det vel ikke noen bestillinger fra meg ihvertfall... Og synd er det, for de har så mange fine vesker og smykker...
Gjest Tnita Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Rart de kom på det først nå, så lenge etter! Teit... Skal sjekke hva BabyPhat og Victoriassecret tar i frakt. Og hva med Strawberrynet, de tar jo ingenting for frakt! Syns det er bare teit av ASOS! Ingen flere bestillinger hos ASOS fra meg mer heller.
Bomullstrusa Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 HYL & GRIN!!! De har så sykt mye fint der! ÅÅÅÅHHH..! :grine: Hvorfor må det være så dyrt å sende det fra der til her!? *oppgitt*...
Gjest Tnita Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har inntrykk av at mange her til lands har shoppet derfra og nå stopper vi vel å shoppe siden det er så forferdelig dyr frakt - og da taper de masse penger så det slår bare tilbake på de selv. Syns det er helt sykt av de å ta over 200 kroner i frakt. Ingen andre gjør det, og det kom helt plutselig. Hva tror de vi norske er laget av? Tusenlapper?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 De fleste nettbutikkene jeg har vært borti (fra uk & usa) legger definitivt ikke til 15 pund, så hvorfor må ASOS? Merkelig. Har det noe med varetype å gjøre?
Gjest Tnita Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg prøvde å kjøpe en genser på salg til ca 147 kroner, og så var det ca 229 kroner i frakt. Helt sykt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå