fuerza Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har aldri hatt problem med dette før, men når jeg setter inn filmen i mitt så spoler den ikke filmen frem automatisk som vanlig. Ingenting skjer. Jeg har trykket på alle knapper, skjer ikke noe når jeg trykker på utløserknappen en gang, det skal jo gå an å "ta bilder" uavhengig om det er film i kameraet eller ikke. Men det blinket bc på displayet en stund, men det klarte jeg å få vekk ved å trykke på av+/- knappen. Hva står BC for? hvorfor får jeg ikke snurret inn filmen min?? Har forresten et canon eos 300. takker for all hjelp, det haster litt.
Orthia Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Har du prøvd å bytte batterier? (Kjenner ikke feilmeldingen, men det kan jo bety f.eks. battery change. I så fall burde du også se det på batterisymbolet i displayet)
fuerza Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg tenkte jeg skulle bytte ut batteriene. Batterisymbolet er helt borte. Men jeg klarte seff å kjøpe feil batterier, 114 kr rett ut vinduet. Må visst på en fotobutikk for å få tak i batteriene. Håper det ordner seg til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå