Gjest caramel Skrevet 28. april 2003 #1 Skrevet 28. april 2003 noen som har vært på Cyou sider på nettet (tv-programmet...)? det jeg lurer på: må man registrere mobil-nr, og blir dette offentliggjort? takk..
Gjest care Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Hva med å rette spørsmålet til dem direkte. Da får du sikkert et kjapt svar. :blunke:
jamie Skrevet 28. april 2003 #3 Skrevet 28. april 2003 Hei du! Jeg og en venninne registrerte oss på dette for moro skyld. Verken mobilnr eller e- post adr blir offentligjort. Sender noen en melding til deg, skjer det gjennom Cyou. Jeg har fått noen meldinger, og det står "Cyou says.... Også nicket og meldingen fra den personen som har sendt til deg! Så det er helt anonymt.. Ganske morsomt også faktisk :D jamie
jamie Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 Det koster ingenting og motta meldinger, men hvis du skal svare koster det 5 kr tror jeg.. Dette her får du skikkelig informasjon om på Cyou`s nettsider. www.tvnorge.no/cyou jamie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå