LilleSolstråle Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 I dag måtte vi si siste farvel til gutten vår :gråte: . Han har vært mye syk ,og i fjor var han nok mer inne enn ute pga penicillin- og antibiotika-kurer. Jeg har skrivi mange emner her om han tidligere... Så utrolig trist... Jeg tror hele tiden at han plutselig skal komme inn stue-døra... Lille-pusen vår tror jeg merker at noe er galt. Han gikk mye rundt først og snusa og ynka, og nå ligger han bare rolig og "furter" (han var også hos dyrlegen, fordi han har fått øyekatarr. Så det var vel rart at ikke storpus også var med hjem). Vi har snakka litt om å ta til oss en ny katt, så lillegutt slipper å være alene (han har aldri vært alene før, og var VELDIG avhengig av storebror). Vet ikke hva som er lurt og ikke lurt jeg.. Trengte egentlig mest å skrive dette for å få det ut. Jeg er så utrolig trist :gråte:
Adonia Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Uff så leit, skjønner godt at du er veldig trist! En stor klem til deg
LilleSolstråle Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 (endret) Det er det :cry: Takk for klemmene, Tabris og Adonia Endret 4. februar 2008 av SynneMarie
Ludvig sin mamma :) Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Kondolerer så mye! Sånt er så trist, har vært igjennom det der et par ganger og det er vondt når det står på. Når det gjelder ny katt, så kan jeg anbefale å vente litt, kanskje 2-3 uker for så å introdusere en ny bror til Lillepusen deres. Vi hadde bare en katt i nesten 2 år, og nå før jul kjøpte vi en til, og Ludvig storkoser seg, de leker sammen, vasker hverandre og har mye selskap i hverandre når vi er på jobb. Alle katter bør no ha en venn
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Uff så trist. Fine pusen som banka på når den ville inn igjen. Går helt fint at du skaffer ny katt med en gang. Blir feil å blande sammen kattens følelsesliv med det vi mennesker har. Men klart lillepus merker at storepus er borte, men kommer det en minilillepus i hus så får den noe annet å tenke på.
LilleSolstråle Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Uff så trist. Fine pusen som banka på når den ville inn igjen. Går helt fint at du skaffer ny katt med en gang. Blir feil å blande sammen kattens følelsesliv med det vi mennesker har. Men klart lillepus merker at storepus er borte, men kommer det en minilillepus i hus så får den noe annet å tenke på. Så hyggelig at du husker han, det var gutten min som banka på vinduet når han skulle inn ja :rødme: Jeg og tenkte kanskje det var godt for lillepus og få en ny venn. Så han slipper å lure på hvorfor storepus ikke kommer. Spesielt når vi skal på jobb osv.. Trist er det, helt ubeskrivelig egentlig. Storepus var helt spesiell! Jeg har ihvertfall bedt om å få han kremert alene og jeg skal ha urne. Noen som sikkert syns det er drøyt, men jeg trenger det! Det var babyen min!
LilleSolstråle Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 Takk for kondulanse, Ludvig sin mamma... Man blir så glad i disse dyrene!!
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Så hyggelig at du husker han, det var gutten min som banka på vinduet når han skulle inn ja :rødme: Jeg og tenkte kanskje det var godt for lillepus og få en ny venn. Så han slipper å lure på hvorfor storepus ikke kommer. Spesielt når vi skal på jobb osv.. Trist er det, helt ubeskrivelig egentlig. Storepus var helt spesiell! Jeg har ihvertfall bedt om å få han kremert alene og jeg skal ha urne. Noen som sikkert syns det er drøyt, men jeg trenger det! Det var babyen min! Ja, husker jo den da. Lillepus blir glad for å få en minilillepus å leke med så fort som mulig - selv om de sikkert kommer til å være litt uvenner til å begynne med. Hvis du vil ha storepus sin aske i urne, så gjør du det. Ikke bry deg om hva andre sier om det, er bare du som har noe med det.
Gjest *englefjes* Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Uff stakkars deg Føler virkelig med deg, det er så utrolig trist når slike ting skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå