Gjest Change Skrevet 28. april 2003 #1 Skrevet 28. april 2003 Hei :D Har så lyst på fiske suppe,men har aldri laget selv... Er det noen som har en god oppskrift de har lyst å dele med meg?
Midnattsol Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Findus i frysedisken. Kjempegod med en dæsj matfløte til.
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2003 #3 Skrevet 29. april 2003 Av fisk kan du bruke all slags hvit fisk. Gjerne blandet med litt rødfisk. Du kan og bruke fiskeboller Skjærer gulrot, purre og litt sjalottløk i tynne strimler og svisjer dette i en panne med smør. Strør over ca 4 ss hvetemel eller spelt Sper opp med melk og fiskekraft(hvis jeg har, evt kraft fra fiskeboller) Eller har i en fiskebuljongterning. Til ca en liter. Lar suppen koke noen min til melsmaken er borte Og har i litt fløte eller rømme( synes rømme er best siden det gir et litt syrlig preg) Og har i fisken i terninger og lar Suppen få et oppkok( bare til det såvidt boblere ellers koker fisken i stykker) Serverer denne med et rikt dryss av friske urter og godt brød
Gjest Change Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Tusen takk Pulverheksa! Den oppskriften så veldig god ut, skal prøves! Tar gjerne i mot flere oppskrifter....gjerne med skalldyr!!! Change :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå