Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvilken lepomade synes du er best for tørre lepper?

er kjekt å vite nå som d er så kalt ute=)

Endret av light
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lip Care Mentha fra det svenske, økologiske merket Dermanord er den beste leppepomaden jeg har prøvd - har vel vært bort i de fleste på markedet, men nå har jeg funnet den beste :) Den består av kun naturlige ingredienser som bl.a bivoks og sheasmør, så jeg bruker den med god samvittighet - ingen skadelige stoffer på mine lepper :jepp:

Gjest Just me:)
Skrevet

Jordbær lipbalmen Born Lippy fra The Body Shop. Nam! :)

Skrevet (endret)
hvilken lepomade synes du er best for tørre lepper?

er kjekt å vite nå som d er så kalt ute=)

De som ikke inneholder petrolatum/vaselin/mineraloljer...

Endret av California
Skrevet

Burt's Bees Beswax Lip Balm. Den på stift, ikke i tin. Bare naturlige ingredienser. Svir litt først om du er småsår på leppene, men hjelper!

*ønske seg ny*

Gjest Grafica
Skrevet

Rosebud som fåes kjøpt på Vita; ingen skumle oljer, og fantastisk på tørre lepper! Koster 89kr og varer kjempelenge.

Skrevet

Weleda leppomade som kjøpes på helsekosten. Super!

Skrevet

LIPS BEE HEALTHIER fra JASON, uten tvil den beste jeg noen gang har hatt! Har også kommet med en med solfaktor, har ikke prøvd den enda, men går til innkjøp av den når den jeg har nå er tom. Fåes kjøpt på helsekost (life etc) og de fleste vita-butikker, og koster ikke mer enn 20 kr :-D

Skrevet
Rosebud som fåes kjøpt på Vita; ingen skumle oljer, og fantastisk på tørre lepper! Koster 89kr og varer kjempelenge.

Rosebud inneholder (såvidt meg bekjent, correct me if I'm wrong...) mineralolje, samme som man finner i Vaselin.

Mineralolje trekker IKKE inn i leppene, men legger seg utenpå. Mineralolje tetter også porene, og gir deg da svarte prikker/hudormer rundt munnen hvis du skulle få noe utenfor, og det får man vel stort sett.

Skrevet
Burt's Bees Beswax Lip Balm. Den på stift, ikke i tin. Bare naturlige ingredienser. Svir litt først om du er småsår på leppene, men hjelper!

*ønske seg ny*

hvor kjøpes denne? så at merket ble omtalt på oprahshow og er litt nysgjerrig. pris?

Gjest Catwoman
Skrevet

Lepomaden fra Weleda. Den er super - eneste jeg noen gang har hatt som fungerer. :Nikke:

Gjest Grafica
Skrevet
Rosebud inneholder (såvidt meg bekjent, correct me if I'm wrong...) mineralolje, samme som man finner i Vaselin.

Mineralolje trekker IKKE inn i leppene, men legger seg utenpå. Mineralolje tetter også porene, og gir deg da svarte prikker/hudormer rundt munnen hvis du skulle få noe utenfor, og det får man vel stort sett.

Hm, mulig, ikke noe jeg har opplevd :)

Skrevet
Elizabeth Ardens 8 hour cream.

kan man bruke den på leppene??

Skrevet

Jeg har for en uke siden kjøpt Biotherm sin nye lepomade - Biotherm Nutrisource Levres ( 137kr på SN )

Denne synes jeg er veldig bra.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Vanlig Blistex. (I hvit krukker, Daily lip conditioner). Brukt den siden jeg var 12. Ingen over, ingen ved siden...

Skrevet

Aha!! Det er derfor jeg ser ut som jeg gjør rundt munnen! Har brukt Rosebud lenge nå, men synes leppene fliser seg opp hele tiden også. Vekk med den, og tilbake til min gamle, gode favoritt; Mentholatum leppepomade, den svir friskt ved første påføring, men leppene blir veldig fort myke.

Skrevet

Purelan

(brystvortesalve)

100% lanolin

Gjest Raptuza
Skrevet

Er veldig nøgd med ein salve i krukke frå Fleur de Sante som heiter Magic Care. Ellers har eg Savex i veska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...