Gå til innhold

krem for permanent hårfjerning

light

Anbefalte innlegg

leste en tråd her om at ei jente hadde vokset seg og brukt en krem etterpå som har minsket hårveksten veldig. noen som vet hvor den tråden er eller en krem som skal hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest StearinPikken

Jeg har prøvd kalo. Har bare vokset med 2 ganger, og brukte den bare andre gangen. Husker ikke store forkjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Den kremen du får kjøpt på Vita heter "Hår stopp" En tube spes. for ansikt og en kraftigere for legg/bikinilinje. Jeg kjøpte den til ansiktshår, men hadde ikke

tålmodighet til å bruke den så lenge.

Den skal redusere og stoppe uønsket hårvekst ved daglig bruk i 4-6 mnd....osv, står det på pakningen. Hun som solgte meg den hadde brukt den med hell (selvfølgelig), men jeg hører gjerne andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^kjøpte den kremen, prøvde å vokse meg selv, mn d gikk ikke så bra siden jeg ikke hadde så lange hår.

vil prøve hårfjerningskrem, mn har sensitiv hud, noen som kan anbefale en? å hvor lange må hårene være for å bruke den?

ska fortelle om hårstopp virker på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StearinPikken

Hvis du har sensitiv hud ville jeg droppet hårfjerningskrem. De er veldig sterke og de etser bort håret. Hårstopp kremene kan bare brukes når du har vokset deg p.g.a de lukker igjen porene som forsiker hårveksten. Derfor sskal du smøre deg et par ganger rett etter du har vokset deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Jeg har prøvet HårStopp fra Vita som virkede fint på mig. Havde lidt for mange mørke hår på benene og ville så prøve det her produkt. Der gik ca 1-2 måneder så kunne jeg se at hårene ikke voksede så meget mere og de virkede blødere. Bruger cremen 2-3 gange om ugen nu.

Hvis du prøver den skal du huske først at barbere hårene væk og så bruge cremen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Hej - jeg tjekkede på nettet for cremer og så Hårstopp anbefalet. Ok - mirakelkure virker, tænkte jeg, og købte cremen til ansigtet. 2 mdr efter stadig ingen virkning trods fast brug to gange om dagen som der står. Gik i dag ind og tjekkede anbefalingerne på forskellige chats mere nøje... Og sjovt nok er det næsten den samme beskrivelse på dem alle: 1-2 mdr., derefter 2-3 gange om ugen. Mærkeligt nok flere af indlæggene postet den samme dag fx 12. februar 2011. Mærkeligt tænker jeg. Spørgsmålet er om Hårstopp selv promoverer sit produkt eller ? Jeg har tænkt mig at bruge tuben op, men... hvis det virkelig er en mirakelkur er det overraskende få (og meget ens) anbefalinger der findes... må jeg nok indrømme efter at have købt produktet.

Se det her skeptiske svar:

http://www.klara-klok.no/wips/453389532/caseId/2054516048

Endret av went
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Vaniqa du tenker på? Den må du ha resept på.

Æh, gammel tråd. Sikkert hårstopp da ja, vet ikke hvor bra den er.

Endret av LilleCa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...