BayliZ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Kan noen hjelpe meg å utforme en invitasjon? Jeg klarer virkelig ikke, og husker jo ikke på å få med meg all informasjon. Vi inviterer selv, altså ikke foreldrene våre. Så hvis det finnes en snill sjel som synes sånt er moro så hjelp meg gjerne :-)
Kanutten Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei Om du søker på invitasjoner på google, og pløyer gjennom noen av sidene der, får du en del forslag. f.eks. her: http://www.taler.no/innbydelser.htm Håper det var litt til hjelp. Lykke til.
rsa Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Her er et forslag. Du kan også skrive klokkeslettet for middagen. I anledning vårt bryllup har vi gleden av å invitere ........................................ Vielsen finner sted i xxxx kirke, kl xx.xx med etterfølgende middag. Hilsen XXXX XXXX Antrekk: S.u. innen tlf. Mail: Hjemmeside:
Marge Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Vi kommer vel til å skrive noe sånn som Vi har gleden av å invitere xxxxx til vårt bryllup xxxdag den x. måned 200x Vielse i xxx kirke kl xxxx Middag på xxx kl xxxx Toastmaster for dagen er xxxxx xxxxxxxx Tlf xxxxxxxxx Antrekk: xxxxx Su innen xx.xxx til xxxx (tlf og e-post) Praktiske opplysninger kommer i tillegg på eget ark:)
mia83 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Vi har skrevet masse i invitasjonen vår vi, så de fleste her vil nok synes det er for langt.. Men det begynner med: Vi gifter oss xxxx og har den glede å invitere xxx til middag, kaffe og bryllupsfest kl xxx på xxxxx. Vielsen finner sted i xxx kirke kl xxxx. Og så litt praktisk info, bl.a: Toastmaster er xxx. H*n må kontaktes på forhånd ved eventueller taler. (så kontaktinformasjon til toastmaster) S.U innen xxxx til: (Brud + tlf.nr) (Brudgom + tlf.nr) Slik kan gjestene svare til den det er mest naturlig for hver enkelt å svare til.
Frøken eple Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Vi gifter oss i xxx kirke xx.xx.2008, og har den glede av å invitere _________ til vielse og påfølgende bryllupsfest på xxxxx. Antrekk: xxx Su innen: xxx Hilsen xxx og xxx Praktisk info: Toastmaster, overnattingsmuligheter
øyenstikker Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Vi skrev slik: Vi gifter oss! I den forbindelse er det en stor glede og invitere X og x til å feire dagen med oss. Vielsen finner sted i x kirke, lørdag x.x.x kl. x Deretter vil alle bli transportert med xxx (navnet på transport middelet) til x (lokalet) på X (stedsnavnet) for middag og fest. SU innen x.x.x til x på tlf xxxxxxxx eller mail: xxxxxxx Med vennlig hilsen x og x Så senddte vi med følgebrev m info om toastmaster, antrekk, parkering, overnattingsmuligheter osv
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 oi! så informative dere er. Ble litt gulp! har jeg skrevet for lite i min? har bare hvor og når, og Su og antrekk tror jeg.. formulert anderledes seff. Jeg har tenkt at hvem som er toastmasterinfo sprer seg litt, i tillegg til reise og overnattingsinfo. og eventuelt at vi nevner det når vi/våre foreldre får svar om folk kommer eller ei. HAr ikke skrevet noe kontaktinformasjon heller, da tenkte jeg, om dere ikke klarer å få tak i oss, så er det antagelig på sin plass å ikke komme heller jaja, alt blir nok bra Det essensielle er vel forståelig tid, sted, og hvem som gifter seg Og for brudeparet sin del er jo svarfrist ganske vesentlig for den videre planleggingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå