Gå til innhold

Invitasjonen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å utforme en invitasjon? Jeg klarer virkelig ikke, og husker jo ikke på å få med meg all informasjon.

Vi inviterer selv, altså ikke foreldrene våre. Så hvis det finnes en snill sjel som synes sånt er moro så hjelp meg gjerne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er et forslag. Du kan også skrive klokkeslettet for middagen.

I anledning vårt bryllup

har vi gleden av å invitere

........................................

Vielsen finner sted i xxxx kirke, kl xx.xx

med etterfølgende middag.

Hilsen

XXXX XXXX

Antrekk:

S.u. innen

tlf.

Mail:

Hjemmeside:

Skrevet

Vi kommer vel til å skrive noe sånn som

Vi har gleden av å invitere

xxxxx

til vårt bryllup

xxxdag den x. måned 200x

Vielse i xxx kirke kl xxxx

Middag på xxx kl xxxx

Toastmaster for dagen er

xxxxx xxxxxxxx

Tlf xxxxxxxxx

Antrekk: xxxxx

Su innen xx.xxx

til

xxxx (tlf og e-post)

Praktiske opplysninger kommer i tillegg på eget ark:)

Skrevet

Vi har skrevet masse i invitasjonen vår vi, så de fleste her vil nok synes det er for langt..

Men det begynner med:

Vi gifter oss xxxx og har den glede å invitere xxx til middag, kaffe og bryllupsfest kl xxx på xxxxx.

Vielsen finner sted i xxx kirke kl xxxx.

Og så litt praktisk info, bl.a: Toastmaster er xxx. H*n må kontaktes på forhånd ved eventueller taler. (så kontaktinformasjon til toastmaster)

S.U innen xxxx til:

(Brud + tlf.nr)

(Brudgom + tlf.nr)

Slik kan gjestene svare til den det er mest naturlig for hver enkelt å svare til. :)

Skrevet

Vi gifter oss i xxx kirke xx.xx.2008, og har den glede av å invitere _________ til vielse og påfølgende bryllupsfest på xxxxx.

Antrekk: xxx

Su innen: xxx

Hilsen xxx og xxx

Praktisk info:

Toastmaster, overnattingsmuligheter

Skrevet

Vi skrev slik:

Vi gifter oss!

I den forbindelse er det en stor glede og invitere

X og x til å feire dagen med oss.

Vielsen finner sted i x kirke, lørdag x.x.x kl. x

Deretter vil alle bli transportert med xxx (navnet på transport middelet)

til x (lokalet) på X (stedsnavnet) for middag og fest.

SU innen x.x.x

til x på tlf xxxxxxxx

eller mail: xxxxxxx

Med vennlig hilsen

x og x

Så senddte vi med følgebrev m info om toastmaster, antrekk, parkering, overnattingsmuligheter osv

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet

oi! så informative dere er. Ble litt gulp! har jeg skrevet for lite i min? har bare hvor og når, og Su og antrekk tror jeg.. formulert anderledes seff.

Jeg har tenkt at hvem som er toastmasterinfo sprer seg litt, i tillegg til reise og overnattingsinfo. og eventuelt at vi nevner det når vi/våre foreldre får svar om folk kommer eller ei.

HAr ikke skrevet noe kontaktinformasjon heller, da tenkte jeg, om dere ikke klarer å få tak i oss, så er det antagelig på sin plass å ikke komme heller ;)

jaja, alt blir nok bra :)

Det essensielle er vel forståelig tid, sted, og hvem som gifter seg :) Og for brudeparet sin del er jo svarfrist ganske vesentlig for den videre planleggingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...