Plonk Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Vi har akkurat begynt å bygge nytt bad i kjelleren. Jeg trenger noen tips om badekar. Vi ønsker oss et stort kar som vi kan sitte flere oppi (vi har to barn). Det hadde vært deilig med noe boble/massasjegreier. Er boblekar og massasjekar to forskjellige ting? Hvordan er det med vedlikehold? Og er det sånn at hvis du har et kar med dyser i, kan du ikke bruke det til f.eks skumbad eller badeoljer? Jeg vet lite om dette, som dere forstår Noen som har erfaringer og vil dele?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg synes Marlborough fra Eurobad er griselekkert om man vil ha badekar for to.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Vi ønsker oss et stort kar som vi kan sitte flere oppi (vi har to barn). Det hadde vært deilig med noe boble/massasjegreier. Er boblekar og massasjekar to forskjellige ting? Hvordan er det med vedlikehold? Og er det sånn at hvis du har et kar med dyser i, kan du ikke bruke det til f.eks skumbad eller badeoljer? Jeg vet lite om dette, som dere forstår Noen som har erfaringer og vil dele? Boblekar og massasjekar brukes litt om hverandre. Den egentlige forskjellen er vel at boblekar bare blåser luftbobler, mens massasjekar blåser vann (og gjerne bobler i tillegg). Selv om det er dyser så trenger du ikke bruke dem hele tiden. Dvs at du kan ta skumbad, men slår du på massajen/ boblene vil det etterhvert skumme over. Vi har massasjekar med ozonrens, dvs at det renser dysene etter hvert bruk. Vil anbefale det, da det kan bli mye bakterier i dyser uten Vet ikke hvordan man renser dysene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå