barnemøbler08 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hei! Jeg studerer industridesign ved Arkitektur- og Designhøgskolen i Oslo, og jobber nå med mitt avsluttende mastergradsprosjekt. Jeg skal utarbeide en kolleksjon barnemøbler som stimulerer og oppfordrer til lek og aktivitet, som en motvekt til den stadig mer stillesittende livsstilen i samfunnet. Møblene skal primært fungere i private hjem, og skal være av høy kvalitet og beregnet for å vare. Målgruppen er barn i alderen 3-10 år. Jeg vil gjerne komme i kontakt med barnefamilier med barn i målgruppen som kunne tenke seg å delta i prosjektet! Det dreier seg om å svare på spørsmål om hverdagslige aktiviteter i hjemmet, hvordan barna bruker eksisterende møbler i lek, å komme med eventuelle ideer og innspill underveis, etc. Det kan også etterhvert bli snakk om å teste modeller og prototyper. Det er en fordel om dere bor i Oslo, men ikke et krav! Håper å høre fra noen av dere på mailadresse: Fjernet mailadresse På forhånd takk for hjelpen! Inlägget redigerat, det är inte lov att lägga ut privata emailadresser. Se reglerne. /Furstina (moderator) Endret 4. februar 2008 av Furstina
Ponine Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Kanskje ikke helt det du spør om, men hvis du ikke allerede har gjort det, anbefaler jeg deg å ta kontakt med produktdesigner Ole Petter Wullum. Han kan nok en del om det emnet! Han designet en serie med barnemøbler i fjor(?), bl.a krakken Tassen som han mottok merket for god design for! Se mer her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå