Gå til innhold

The Singing Bee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moro!!

Seiler opp som søndagsfavoritt.

:digge:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig her.. synest den norske versjonen er mye mye bedre enn den svenske versionen...

synest at programlederen har mye å si et et slikt program . og han wigwam fyren er perfekt som programleder på dette programme..

kommer til å fortsette å se det...knall morro..

Skrevet

Det var jo faktisk litt bra ja. Eneste som irriterte meg var når de var tre stykker igjen. Og hun jenta ikke fikk muligheten engang, bare fordi hun var sist i rekka. Alle burde fått mulighet.

Skrevet

Helt enig med Tussi. Det var urettferdig. Hun hadde jo ikke gjort noe for å bli sist - hun kunne fått prøvd seg og så kunne de avgjort med duell eller noe for å luke ut den tredje.

Programleder ja.. han var jo tydelig nybegynner på akkurat dette, men jeg synes han var helt grei. Perfekt balanse mellom å være livlig og alt for irriterende :ler:

Skrevet

Jeg er også enig med Tussi og Trampe, stusset på det fordi det virket veldig urettferdig!!

Skrevet

Syntes Glam passa bra som programleder, jeg.

Problemet er bare at hver gang jeg ser han får jeg så lyst til å skrike:

rock'n'rooooooll i beste WigWam stil!!

:kul:

Skrevet

Er enig i at det var urettferdig at hun siste ikke fikk prøve seg en gang.

Ellers så synes jeg dette var et morsomt program og at WigWam duden var en kul programleder. Veldig uvant fra Sturla, Dag Børge og de vanlige.

Skrevet (endret)

Bra underholdningsprogram, men programlederen var litt for intens etter min mening.

Endret av Maneo
Skrevet
Det var jo faktisk litt bra ja. Eneste som irriterte meg var når de var tre stykker igjen. Og hun jenta ikke fikk muligheten engang, bare fordi hun var sist i rekka. Alle burde fått mulighet.

Tror hele saken er at den som er sist kvalifisert til neste runde er den som er sist. Dvs. at hun som ikke fikk sjanse var den siste av de som ble kvalifisert til finalerunden derfor er hun utsatt hvis de andre svarer riktig.

Skrevet

Det kan virke slik, for det samme skjedde igår også.

Mannen og jeg satt/lå i sofaen og sang med av full hals, deilig med et program hvor kvaliteten på sangstemmen ikke er så viktig og deltakerene bare kan synge av full hals!

Skrevet

Programmet var bedre enn forventet ja! Deilig at det er litt løst i snippen.

Skrevet

Så lenge de kommer seg videre fra første runde, så HAR de på et vis gjort noe for å komme "sist", rett og slett at de ikke kvalifiserte seg "fort nok" til neste runde.

Først har de rekkefølgen sin fra de tas opp på scenen, deretter holdes de i rekkefølge etter at de kvalifiserte seg til neste runde.

Jeg så ikke i går, vi glemte det, men så på første gangen. Og f.eks hun som var først opp, men ikke klarte kvalifisere seg videre før på 2. eller 3. forsøket sitt kom derfor langt bak i "køa" rett og slett fordi hun ikke var link nok til å kvalifisere seg fort. Å komme først opp på scena og være først irekkefølga gir deg best utgangspunkt, så lenge du tar vare på det ved å klare alle oppgavene dine, straks du ikke klarer en oppgave rykker du bakover i køen. Så på et vis, så er det ganske rettferdig.

Og programmet var mye bedre enn jeg hadde venta meg, så vi kommer nok til å se på det ja. Bare glemte det (dvs, mannen huska feil tidspunkt, og jeg glemte hele greia, så da vi skifta kanal var det altså ferdig) i går.

• 1 måned senere...
Skrevet

hakke sansen for dette, sett det to ganger, å lo litt,men det er ikke noe jeg hadde satt meg ned å ventet på, heller ikke stoppet ved om jeg drev å se etter noe å se på. Ser heller BBC FOOD el no ass....

Gjest milkyway
Skrevet

Har sett det en gang, og irriterte meg noe fælt over han programlederen! :ler: For noe skrik og skrål! Men det var ganske morsomt. Har ikke sett det siden, for jeg finner aldri ut når det går! Det har ikke vært de to siste søndagene, eller?

Skrevet

tar det for det det er, og switsher videre.

Skrevet

Jeg synes Singing bee er morsomt, og prøver å få det med meg. (Men det ligger vel uansett ute på TV3s nett-TV tror jeg.)

Jeg har sett den amerikanske og den australske versjonen med Joey Fatone som programleder tidligere (på YouTube), og synes ikke at den norske varianten er noe dårligere. Glam kan bli noe slitsom i perioder, særlig når han driver med disse dialektene sine men stort sett er han god som programleder.

Et morsomt program der folk ikke tar seg selv så høytidelig, jeg ler meg skakk av og til av dem som ikke kan teksten og bare finner på noe!

Skrevet

MEN PUBLIKUM MÅÅÅ JO VÆRE DRITINGS??? :ol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...