Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Min et år gamle kastrerte hannkatt går og småbæsjer inne. Finner igjen små klumper overalt og det hender det kommer noe når jeg har han på fanget også. Æsj. Hva kan dette komme av?
Leo Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Aner ikke, men slik du beskriver det synes jeg det tyder på at han har et fysisk problem og jeg ville derfor ha tatt ham med til veterinær. At katter (Og hunder...) gjør fra seg der de ikke skal til tider er jo ikke uvanlig, men jeg blir litt betenkt når jeg leser at han gjør det mens han sitter på fanget også. Uansett synes jeg det er viktig å utelukke fysiske plager før man evt. tar tak i adferdsproblematikk av denne typen.
la Flaca Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Er han langhåret? Antakelig er det klumper som henger igjen etter at han har vært på dokassen.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Er han langhåret? Antakelig er det klumper som henger igjen etter at han har vært på dokassen. Ja, han er langhåret og det hender ofte at det henger igjen avføring i pelsen. Disse klumpene jeg plukker opp er ofte ferske og jeg har da sjekket dokassen og den har vært tom. En gang han lå på ryggen på fanget mitt, kom det ut litt avføring(en liten klump).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå