Gå til innhold

Trash the dress

Er trash the dress noe for deg?  

16 stemmer

1. 1. Er trash the dress noe for deg?

• Ja!!!
      7
    • Nei
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut Trash the dress!!!

Utrolig stilige bilder, og med tanke på hvor mange kjoler som ligger til salgs på finn ol og aldri blir solgt så frister det meg!

Hva synes dere?

Noen som vet om noen gode fotografer som ville vært med på slik i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kule bilder, men vi skal ikke engang ha oppstilte bilder på bryllupsdagen, så da blir det litt vel kunstig for min del å stille opp på slike :)

Skrevet

Nei, da vil jeg heller ha min hengende i skapet.

Skrevet

Ååååå,utrolig stilig;) Dette kunne jeg egentlig tenkt meg altså... ikke med en gang etter bryllupet,men 1 år kanskje.

Gjest *englefjes*
Skrevet

Satser heller på å selge den jeg :-D

Men bildene er jo stilige nok.

Skrevet

så utrolig kule bilder!!

jeg fikk mange ideer til bilder nå!

ikke noen av de som involverte å ødelegge kjolen eller no, men det å ta bilder på litt uvanlige steder!!

har allerede snakket med fotografen min og sendt linkene! tenker vi kommer til å ta bilder på bryllupsdagen og en uke etterpå, da kan vi jo gjøre litt mer "vågale" bilder som kanskje kan sette en flekk eller to på kjolen liksom... men ikke noe mer enn at man kan få renset den ren!

:jepp:

Skrevet (endret)

Jeg syns bildene er utrolig kuule.

Jeg hang endel på ett amerikansk forum før jeg giftet meg (siden vi giftet oss i USA) og de fleste som vurderte eller gjorde noe slikt brukte ikke den faktiske kjolen, men kjøpte en billig en (type Ebay 200kr) og brukte denne.

I USA er det helt vanlig å ha fotografreing en annen dag enn bryllupet :)

Jeg kunne godt tenkt meg noe slikt - men det hadde da vært med en kjolekopi fra Kina (via Ebay) til 200kr. Ikke MS kjolen til 11.000 ;)

Endret av *Emma*
Skrevet

Ebay tipset var glimrende!! Skal se hva jeg finner, vi vurderer bryllup i et trashthedress land så det hadde vært kjempe kult!!

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Andrea_*
Skrevet

Stilig! :) Dette hadde vert noe for meg egentlig. Har prøvd å selge kjolen på finn noen ganger, men bare "tullemailer" fra noe teater greier..... Gøy å fått noen bilder med brudekjolen fra lit uvanlige steder, om den blir ødelakt har ikke noe å si;)

Skrevet

Det var mange fine bilder. Likte spess godt en del av bildene som var tatt i vannet/havet. Litt kjipt at vi ikke gifter oss på sommeren, ble litt inspirert nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...