Gå til innhold

Del dine mest spennende ferieminner her

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Når jeg er ute å reiser kan det være kjekt å prøve nye ting...ting som er litt spennende og som får adrenalinet til å strømme :-) Her om dagen så jeg bilde av en dame som hadde klatret i tårnet på toppen av Macau Tower og det ser jo helt utrolig ut...så det er nå plassert på min ønskeliste (se bilde på http://www.macautower.com.mo/eng/images/ad...terclimb_6.jpg)

Så nå er tidspunktet for å dele dine mest spennende reiseopplevelser med oss andre. Hvilke ting har du vært med på som kan karakteriseres som spektakulære? Hva er tingene som var så spennende at du aldri glemmer dem? Her er det lov til å skryte :fnise: Har du dykket med hvithai i Sør-Afrika? Har du tatt strikkhopp på New Zealand? Har du blitt jaget av en løve mens du var på safari? La oss få alle detaljene :-)

Et av mine øyeblikk var da jeg tok noen som heter "Big Shot" på toppen av Stratosphere Tower i Las Vegas ved solnedgang. Selve tårnet er 200-300 meter høyt i utgangspunktet så ble vi skutt opp ekstra 50 meter og vi fikk en helt utrolig utsikt over byen. En av mine kollegaer var nok ikke helt klar over hva han sa ja til :fnise:

Ellers var det ganske spennende å snorkle med små hai og barracuda utenfor Langkawi da vi var der. Haiene skulle være ufarlige men når de blir 1 1/2 meter lange så begynner de å se skumle ut uansett.

Endret av gard
Videoannonse
Annonse
Gjest reiseglad
Skrevet

Vet du hva? Når jeg tenker meg om, så har jeg noen av de aller flotteste ferieminnene fra hjemlandet vårt, nærmere bestemt Lofoten.

Der er landets beste dykkeforhold, og når du svømmer gjennom høy tareskog, snur hodet opp og få solen glimtende gjennom vannet og med stim av småsei over hodet ditt, eller anemoner og "dømannshånd" i fargerike vegger og kløfter, da er det aldeles nydelig!! :)

Og jeg har reist en del.....

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg tror nok faktisk Svalbard topper min liste på tross av mange flotte ferier rundt om i verden. Var der i slutten av mars for to år siden og nikoste meg med skutertur, isbjørnobservasjon osv samtidig som livsnyting med god mat og vin.

Eller kommer elvebåtturen fra Thailandsgrensa til Luang Prabang i Laos høyt opp.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...