a-m Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Kjøpte akkurat strippeutstyr slik at jeg kan overraske samboeren litt, og lurer på om noen kan anbefale noen sanger som er gode å danse erotisk til? Endret 3. februar 2008 av a-m
Bernina Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 "You can leave your hat on" Originalen med Joe Cocker fra filmen "9 1/2 weeks" Låta er også spilt inn med Tom Jones. Som du ser av linken så funker dette...
Gjest BeenThere Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Ikke latterliggjør deg selv. Da får det motsatt effekt.
Djenni Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg synes at det må være mer moderne musik, mer ritmisk. Men det er av hengig av din alder og alder av din partneren. Noen skal like veldig moderne, noen skal like fra den filmen... Jeg har vært på aerobik og vi har lært strippdans der. Musik var mer elektronisk og veldig sexy
IloveNY Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 The dope show - Marilyn Manson Feelin Love - Paula Cole We could be - Keyshia Cole Vuelvo Al Sur - Gotan Project Buttons - Pussycat Dolls (Jeg vet det er corny, men hey man kan ikke nekte for at det er lett å bevege seg sensuelt til de taktene) :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå